• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

آغاز رسیدگی به پرونده سارقان مسلح طلافروشی کرج به اتهام محاربه

  • کد خبر : 17253
  • 24 آبان 1400 - 16:25
آغاز رسیدگی به پرونده سارقان مسلح طلافروشی کرج به اتهام محاربه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری استان البرز از رسیدگی به اتهام سه نفر از شش متهم پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج به اتهام محاربه خبر داد. حسین فاضلی هریکندی با اعلام خبر آغاز رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی کرج گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری استان البرز از رسیدگی به اتهام سه نفر از شش متهم پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج به اتهام محاربه خبر داد.

حسین فاضلی هریکندی با اعلام خبر آغاز رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی کرج گفت: در اواخر مرداد سال جاری، چهار فرد که دو نفر از آن ها مسلح به سلاح کلاشینکف بودند اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در یکی از معابر اصلی کرج کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این سارقان در حین سرقت و همچنین در بیرون از طلا فروشی برای ارعاب مالک طلافروشی و عابران اقدام به تیراندازی هوایی کرده و پس از سرقت، از محل متواری می شوند.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز با بیان اینکه سارقان به منظور عدم ردیابی و شناسایی، پیش از سرقت و پس از آن، اقدام به سرقت مسلحانه چندین خودرو کرده بودند اضافه کرد: پس از این سرقت، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت سریع عوامل صادر شد و با بررسی فیلم لحظه سرقت، شواهد و قرائن، اقدامات اطلاعاتی و فنی برای شناسایی و بازداشت عوامل سرقت آغاز شد و در کمتر از ۲۰ روز، سردسته باند سرقت در یکی از استان های غربی کشور بازداشت شد.

وی اضافه کرد: پس از بازداشت همه متهمان، تحقیقات مقدماتی آغاز و بازداشت شدگان با اتهاماتی از قبیل محاربه، سرقت مسلحانه، خرید و حمل اسلحه و خرید و فروش اموال مسروقه تفهیم اتهام شدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده در کمتر از سه ماه پس از بازداشت انجام شده بیان کرد: اولین جلسه رسیدگی به پرونده سه نفر از متهمان به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب استان البرز آغاز شده است؛ این پرونده شش متهم دارد که به اتهامات سه متهم دیگر در دادگاه کیفری دو شهرستان کرج رسیدگی می شود.

فاضلی هریکندی با تاکید بر اشد مجازات برای متهمان این پرونده در دستگاه قضایی، تصریح کرد: سرعت در شناسایی و بازداشت عوامل این سرقت در سایر استان های کشور در کمتر از ۲۰ روز با وجود اینکه سارقان از روش های پیچیده برای سرقت و فرار استفاده کرده بودند بیانگر ظرفیت های بالای قضایی، امنیتی و اطلاعاتی استان البرز است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17253
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها