• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

4
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام

  • کد خبر : 15868
  • 21 آبان 1400 - 20:52
ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام
طلوع سیاست / مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی، عدم ارتباط خود با دولت جدید ایران درخصوص مسائل هسته‌ای را «حیرت‌انگیز» خواند و گفت که انتظار داشته پیش از نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به ایران سفر کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به نقل از عرب‌نیوز، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که انتظار داشت پیش از نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۲۲ نوامبر سفری به ایران داشته باشد اما از اینکه تاکنون دعوتنامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده، ناامید شده است.

وی در ادامه مدعی شد عدم ارتباط وی با دولت جدید ایران از زمان به روی کار آمدن درخصوص مسائل حائز اهمیت، «حیرت‌انگیز» است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش‌تر نیز در گقت‌وگو با فایننشال تایمز گفته بود: من نتوانسته‌ام با وزیر خارجه جدید ایران گفت‌وگو داشته باشم. من باید در سطح سیاسی این تعامل را داشته باشم. این مساله لازم‌الاجرا است. بدون آن ما نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به آنچه مشکلات مرتبط با دسترسی به سایت کرج عنوان کرد، گفته بود: مسأله‌ای در کرج وجود دارد و من دارم روی آن کار می‌کنم. چاره موقت ما شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته و دیگر بی‌عیب نیست، اما بی‌ارزش هم محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15868
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها