• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

0
استاندار کرمان:

سفر ریاست جمهوری به این استان به تعویق افتاد

  • کد خبر : 28236
  • 15 مرداد 1401 - 18:15
سفر ریاست جمهوری به این استان به تعویق افتاد
طلوع سیاست/ تیمی از نهاد ریاست جمهوری طی روزهای گذشته نقاط مختلف این استان را بررسی کردند و اطلاعات کامل از ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و مسائل کرمان در اختیار آنها گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای اداری استان کرمان افزود: تیمی از نهاد ریاست جمهوری طی روزهای گذشته نقاط مختلف این استان را بررسی کردند و اطلاعات کامل از ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و مسائل کرمان در اختیار آنها گذاشته شده است.

وی با اشاره به مصوبات مختلف سفر ریاست جمهوری برای کرمان عنوان کرد: افزایش اختیارات این استان را در شورای معادن و همچنین پرداخت قانونی حقوق معادن در جلسات سفر مطرح کردیم، زیرا این موارد حداقل ظرفیت برای توسعه استان هستند.

استاندار کرمان به ساماندهی اتباع خارجی نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی اتباع در کشور بر اساس طرحی که استان کرمان تهیه کرده اجرا می‌شود.

وی به سیل اخیر استان کرمان نیز اشاره و با بی سابقه خواندن آن تصریح کرد: ۲۰ شهرستان در جریان سامانه بارشی اخیر درگیر سیلاب‌ شدند و با وجود سختی‌، اما با کمک دستگاه‌های زیرساختی، خدمات‌رسان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و کمترین تلفات را داشتیم.

فداکار اظهار داشت: سیل با وجود چالش‌هایی که به وجود آورد، اما ضعف‌های ما را هم مشخص کرد و اکنون وظیفه ما این است در اسرع وقت جبران خسارت‌ها در حوزه مسکن، زیرساخت‌ها، فضای سبز، مزارع و باغ‌ها، قنوات و غیره را دنبال کنیم.

استاندار کرمان به هفته دولت نیز اشاره داشت و گفت: باید در این هفته خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت با هدف امیدآفرینی در جامعه، بیان شوند.

فداکار گفت: پروژه‌هایی که افتتاح و یا اجرایی شدند و پیشرفت پروژه‌ها مشخص و اعلام شود.

وی به مدیران دستگاهای اجرایی تاکید کرد، سرمایه‌گذاران را راهنمایی کرده و کار آنها را با سرعت پیش ببرند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28236
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها