• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

بررسی کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه دوشنبه

  • کد خبر : 16760
  • 23 آبان 1400 - 12:51
بررسی کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه دوشنبه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در جلسه فردا که با حضور نمایندگان ایرلاین های مختلف برگزار می شود به دنبال متقاعد کردن آنها و کاهش قیمت بلیت هواپیما هستیم. به گزارش ایسنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوال […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در جلسه فردا که با حضور نمایندگان ایرلاین های مختلف برگزار می شود به دنبال متقاعد کردن آنها و کاهش قیمت بلیت هواپیما هستیم.

به گزارش ایسنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوال ایسنا درباره قیمت بلیت هواپیما و اینکه چرا تکلیف آن روشن نمی شود اظهار کرد: فردا جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی داریم که در آن جلسه تکلیف قیمت بلیت هواپیما را روشن خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا می کند یا خیر؟ گفت: در این جلسه به دنبال متقاعد کردن ایرلاین ها برای کاهش قیمت بلیت هواپیما هستیم.

احیای قرارداد با بوئینگ و ایرباس در انتظار نتیجه برجام

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر برجام به نتیجه برسد آیا قرارداد با بوئینگ و ایرباس احیا خواهد شد یا خیر؟ گفت: این مسئله چندان مشخص نیست و نمی توان پیش بینی درباره آن کرد. چرا که باید ببینیم که برجام به کجا خواهد رسید؟ اما در حوزه هوایی و دیگر بخش ها جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفع تحریم ها و استفاده از تکنولوژی روز خواهد بود.

قاسمی ادامه داد: هر کسی بتواند با ساز و کاری مناسب صنعت هوایی ایران را تقویت کند از آن استقبال  می کنیم.

باز شدن سامانه نهضت ملی مسکن برای مجردها پس از جلسه با رئیس جمهور

وی همچنین درباره ثبت نام مجردها در سامانه نهضت ملی مسکن گفت: آخر همین هفته شورای عالی مسکن جلسه ای با حضور رئیس جمهور خواهد داشت و بعد از آن سامانه ای را برای ثبت نام مجردها باز می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کنترل هوشمند کرونا و سفرها از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: جلسات متعددی در این زمینه داشتیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم کنترل هوشمند کرونا را در بخش های مختلف حمل و نقل مانند سفرها اجرا کنیم.

قاسمی همچنین در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: خیلی ها انتظار داشتند با شروع تحریم ها ایران دیگر پرنده ای نداشته باشد اما امروز بخش هوایی در حوزه داخلی و خارجی به خوبی کار می کند و توان و قابلیت ساخت بسیاری از تجهیزات را که به آن نیاز داریم دارد. صنعت هوایی به لحاظ تکنیکالی بودن نیازمند اقدامات موثرتر و توجه به دانش فنی داخلی است و باید ناوگان هوایی ایران تقویت شود.

وی عنوان کرد: حمل و نقل از مولفه های مهم در وزارت راه و شهرسازی است که در حوزه های زمینی، ریلی، دریایی و هوایی نیازمند اقدامات مهمی هستیم. چرا که با وجود ۱۴۰۰ کیلومتر راه آهن متاسفانه وضعیت صنعت ریلی ما مناسب نیست و در حوزه های اتصال به کوریدورهای بین المللی و ناوگان با مشکلاتی مواجه هستیم. همچنین در حوزه ناوگان زمینی و باری و مسافری نیز مشکلاتی داریم که می توان به بالا بودن متوسط عمر ناوگان اشاره کرد. البته جلسات متعددی در این زمینه با وزارتخانه های مرتبط مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته ایم تا بتوانیم ناوگان حمل و نقل کشور را در حوزه های مختلف نوسازی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16760
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها