• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تسهیلات جهش تولید مسکن ابلاغ شد

  • کد خبر : 13648
  • 17 آبان 1400 - 11:27
تسهیلات جهش تولید مسکن ابلاغ شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست بانک مرکزی تسهیلات ساخت مسکن بر اساس قانون جهش تولید یا همان نهضت ملی مسکن را به مدیران عامل بانک‌های کشور ابلاغ کرد. به گزارش ایسنا، در نامه بانک مرکزی آمده است: بر اساس قانون جهش تولید مسکن و تصمیمات گرفته شده در شورای پول و اعتبار سقف فردی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

بانک مرکزی تسهیلات ساخت مسکن بر اساس قانون جهش تولید یا همان نهضت ملی مسکن را به مدیران عامل بانک‌های کشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، در نامه بانک مرکزی آمده است: بر اساس قانون جهش تولید مسکن و تصمیمات گرفته شده در شورای پول و اعتبار سقف فردی تسهیلات قانون جهش تولید مسکن در تهران ۴۵۰ میلیون تومان، شهرهای بالای ۱ میلیون نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرهای کشور ۳۰۰ میلیون تومان، همچنین در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، معادل ۲۷ بانک عامل باید بر اساس قانون بودجه سالجاری ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن را به متقاضیان پرداخت کنند.  

طرح جهش تولید و تامین مسکن در پنج فصل جهت تکلیف دولت به ساخت مسکن با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم از سوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تهیه شده است. در طرح جهش تولید و تامین مسکن با در نظر گرفتن سازو کارهایی جهت تامین منابع مالی، تامین زمین، تامین مصالح ساختمانی و تامین خدمات ساختمانی، سعی شده تا بستر لازم برای ساخت مسکن فراهم و دولت مکلف شده تا طی ۴ سال، سالانه یک میلیون واحد مسکونی تولید و عرضه کند.

تسهیلات جهش تولید مسکن ابلاغ شد

تسهیلات جهش تولید مسکن ابلاغ شد

تسهیلات جهش تولید مسکن ابلاغ شد

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13648
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها