• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

جزییات پروتکل‌های بهداشتی الزامی برای بازگشایی مدارس

  • کد خبر : 15746
  • 21 آبان 1400 - 8:56
جزییات پروتکل‌های بهداشتی الزامی برای بازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: از آنجایی که دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال امکان تزریق واکسن ندارند، مدارس باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تمام اماکن و ساعت‌ها فعالیت داشته باشند. به گزارش ایسنا، مهندس محسن فرهادی با […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: از آنجایی که دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال امکان تزریق واکسن ندارند، مدارس باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تمام اماکن و ساعت‌ها فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهندس محسن فرهادی با اشاره به این که مدارس یکی از مهم‌ترین مراکز تجمعی جامعه هستند، گفت: مدارس و مراکز آموزشی به عنوان اولین اماکن در بدو شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند. مدارس و مراکز آموزشی آخرین اماکنی هستند که با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند. بر این اساس برای فراهم شدن زمینه بازگشایی مدارس تمام پرسنل و دانش‌آموزان باید واکسن کرونا را دریافت کنند.

هنوز برای افراد زیر ۱۲ سال واکسن مطمئن نداریم

وی با اشاره به این که اساس بازگشایی مدارس واکسیناسیون نیست، گفت: بسیاری از دانش‌آموزان افراد زیر ۱۲ سال هستند و هنوز ما برای این افراد واکسن مطمئن نداریم. از آنجایی که دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال امکان تزریق واکسن ندارند، مدارس باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تمام اماکن و ساعت‌ها فعالیت داشته باشند. در عین حال کلاس‌های درس حضوری باید تهویه هوای مناسبی داشته باشند. در سال تحصیلی جدید، دیگر ما کلاس‌های پر ازدحام همانند سال‌های گذشته نخواهیم داشت.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه آموزش مجازی مدارس همچنان برقرار است، افزود: دانش‌آموزانی که در ایام بازگشایی مدارس امکان حضور فیزیکی ندارند، می‌توانند با استفاده از امکانات مجازی فرآیند تحصیلی خود را تکمیل کنند. در روزهای بازگشایی مدارس، فقط برخی از درس‌ها برای دانش‌آموزان به طور حضوری برگزار می‌شوند.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، ‌ گفت: البته امکانات و شرایط برگزاری کلاس حضوری در مدارس مختلف متفاوت است. هر مدرسه به تناسب امکانات و جمعیت و شرایط خود می‌تواند نحوه‌ برگزاری کلاس‌های حضوری یا مجازی تنظیم کند. در عین حال مدارسی که کلاس‌های استاندارد برای تهویه ندارند، نباید به طور حضوری فعالیت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15746
   

نوشته های مشابه

12آذر
بازی درمانی در کودکان پرخاشگر
گزارش تحلیلی معاصر :

بازی درمانی در کودکان پرخاشگر

15آبان
درد بی درمان سوختگی در ایران
رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران سوخته(ققنوس) :

درد بی درمان سوختگی در ایران

08آبان
شناخت انواع هپاتیت
گزارش تحلیلی معاصر:

شناخت انواع هپاتیت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها