• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

3
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور

جوکار: استانداران باید پرچمدار خدمتگزاری به مردم در دولت سیزدهم باشند

  • کد خبر : 3958
  • 14 مهر 1400 - 15:03
جوکار: استانداران باید پرچمدار خدمتگزاری به مردم در دولت سیزدهم باشند
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر استانی یک ایران کوچک محسوب شده و استانداران بایستی افراد توانمند، انقلابی، کارآمد و در عین حال جوان باشند تا انرژی لازم برای پیشبرد امور را داشته باشند.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با طلوع سیاست، با تاکید بر ضرورت انتخاب استانداران شایسته، بیان کرد: استانداران نماینده دولت در استان محسوب می شوند و بلافاصله بعد از رئیس جمهور، استاندار، فرماندار و بخشدار داریم. در سلسله مراتب حکمرانی کشور استانداران جایگاه ویژه ای دارند که بتوانند مسائل توسعه ای استان را دنبال کنند و آنچه که حق شهروندان در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، را محقق کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: نقش یک استاندار در راهبری استان نقطه مطلوب بسیار مهم است. فلذا برای تحقق سند ملی کشور استانداران نیز نقش ویژه ای دارند چراکه بخشی از سرزمین در اختیار آنان است و بایستی برای آن برنامه ریزی کنند. هر استانی یک ایران کوچک محسوب می شود، فلذا استاندارانی که انتخاب می شوند بایستی افراد توانمند، انقلابی، کارآمد و در عین حال جوان باشند تا انرژی لازم برای پیشبرد امور را داشته باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت کشور که انتخاب استانداران را بر عهده دارد مسئولیت بزرگی بر دوش دارد. اگر استانداران با معیارهای دقیق شناسایی و انتخاب شوند در پیشبرد مسائل کلان کشور موثر است. نکته مهمی که وجود دارد این است که استاندار باید فردی در کنار مردم و میان مردم باشد نه اینکه نقطه مقابل مردم باشد. اینکه امروز رئیس و وزرای دولت در روز جمعه به استان ها رفته و بین مردم می نشینند، استانداران ما باید بیشتر و بهتر در این زمینه عمل کنند.

جوکار در پایان تاکید کرد: استانداران باید پرچم دار حرکت خدمتگزاری به مردم در دولت سیزدهم باشند، ما برای افزایش سرمایه اجتماعی نیاز به این اقدام داریم. ان شاءالله بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های بومی و محلی که هر استان دارد و بر اساس اقلیم های جغرافیایی و فعالیت هایی که در حوزه صنعت و کشاورزی دارند، مناطق را به سمت توسعه مطلوب ببریم.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=3958
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها