• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟

  • کد خبر : 17188
  • 24 آبان 1400 - 11:55
خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سواری تولیدی مهر ماه سال جاری نشان می‌دهد، هر چند که پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، خودرو دیگنتی با پنج ستاره کیفی وارد ارزیابی‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سواری تولیدی مهر ماه سال جاری نشان می‌دهد، هر چند که پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، خودرو دیگنتی با پنج ستاره کیفی وارد ارزیابی‌ها شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در مهرماه خودروسازان داخلی، با کیفیت‌ترین خودروها دناپلاس توربو اتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن هفت خودرو چهار ستاره (با ورود تارا به ارزشیابی‌های کیفی) و ۱۹ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند؛ کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری، سه ستاره کیفی است.   

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.   

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون آریزو ۶، آریزو ۵ توربو و MVM X۲۲ (مدیران‌خودرو)، جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.  

در سطح قیمتی ۲ در ارزیابی کیفی تولیدهای سواری مهرماه از MVM X۳۳ S که تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفی خبری نیست.

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولید هفتمین ماه امسال همچنان خبری از خودروهای در گروه قیمتی ۳ نیست. در ارزیابی تیرماه امسال به برلیانس H۳۳۰  اتوماتیک با سه ستاره کیفی اشاره شده بود.  

در سطح قیمتی ۴ سواری‌های تولیدی خودروسازان داخلی، در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و پژو ۲۰۷ دنده‌ای، تارا و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، دنا، رانا پلاس، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه) و سمند تبریز سه ستاره‌ای شده‌اند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن‌ها، کوییک R، کوییک، ساینا و ساینا S همگی تولید پارس خودرو، تیبا ۲ (سایپا) و تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17188
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها