• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

دیدار مشاور وزیر ارشاد و مدیر صندق هنر با هنرمندان جزیره کیش

  • کد خبر : 28679
  • 03 شهریور 1401 - 20:55
دیدار مشاور وزیر ارشاد و مدیر صندق هنر با هنرمندان جزیره کیش

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرآنلاین از کیش : سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق هنر چهارشنبه شب در دیدار با هنرمندان جزیره کیش در رابطه با بهره مندان از خدمات درمانی این صندوق، خاطر نشان کرد: تفاهم نامه حمایت از طرح‌های فرهنگی و هنری با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرآنلاین از کیش : سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق هنر چهارشنبه شب در دیدار با هنرمندان جزیره کیش در رابطه با بهره مندان از خدمات درمانی این صندوق، خاطر نشان کرد: تفاهم نامه حمایت از طرح‌های فرهنگی و هنری با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به تازگی منعقد شده است و در این تفاهم نامه نگاه دانش بنیانی به طرح‌های هنری و فرهنگی و همچنین صنایع خلاق وجود دارد.

سید جواد احمدپور اظهار داشت: هم اکنون ۹۳ هزار هنرمند در این صندوق عضویت دارند که ۴۷ هزار نفر از آنان بیمه تامین اجتماعی هستند.

احمدپور با بیان این که برای هر کدام از هنرمندان بیمه شده در تامین اجتماعی ماهانه ۴۳۵ هزار تومان یارانه پرداخت می شوف گفت: تعداد ۳۶ هزار نفر از هنرمندان از خدمات درمانی بهره مند هستند در این راستا نیز ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان به آنان خدمات درمانی ارائه می شود.

پوراحمدی به تقویت ظرفیت‌های هنر کارت هم اشاره کرد و گفت: با تفاهم نامه‌های متعددی که به امضا رسیده، فرصت‌های گردشگری، تخفیف های سفر، خریدهای فروشگاهی و اقامتی به امتیازات این کارت افزوده شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب جزیره کیش در حوزه هنر و فرهنگ گفت: تفاهم نامه‌ای همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش منعقد شده تا بتوانیم با مشارکت یکدیگر طرح‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری را در این منطقه اجرایی کنیم.

یاسر شاه پیری، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست توسعه و نشر فرهنگ را هدف اصلی مجموعه خود دانست و تأکید کرد علاقه مند هستیم فضای فرهنگی جزیره کیش رونق بیشتری بگیرد.

یاسر شاه پیری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به مشکلات متعدد هنرمندان ساکن جزیره اشاره کرد و گفت: برخی از اهالی هنر، سالیان سال تلاش کردند تا فضای فرهنگی و هنری کیش را به سمت جلو سوق دهند اما خواسته های آنان تا به حال برآورده نشده است.

شاه پیری همچنین با اشاره به تقاضاهایی مانند استقرار صندوق هنر در کیش برای حمایت از هنرمندان، خواست این روند تسهیل و تسریع شود.

یاسر شاه پیری در ادامه گفت: دوست داریم فضای فرهنگی جزیره کیش رونق بیشتری بگیرد و اگر رویدادی برگزار می شود سعی می کنیم از هنرمندان کیش استفاده کنیم.

شاه پیری افزود: جزیره کیش با حضور گردشگر زنده است و سعی می کنیم با دعوت، استفاده و تجلیل از هنرمندان مطرح کشور رونق بیشتری به فضای هنری بدهیم.

یاسر شاه پیری در پایان گفت: دغدغه هنرمندان دغدغه سازمان منطقه آزاد کیش است و امیدوارم مشکلات حل و تسهیل شود.

ایجاد دبیرخانه صندوق اعتبارات هنر در کیش، ارتباط مستقیم هنرمندان و فعالان هنری کیش با صندوق، تسهیل بهره مندی از صندوق هنر، اختصاص بودجه بیشتر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به هنرمندان و فعالیت‌های هنری، ایجاد پنجره ویژه جزیره کیش در صندوق اعتباری هنر و حل مشکلات بیمه‌ای هنرمندان از دیگر خواسته های فعالان فرهنگی و هنری جزیره در این جلسه بود.

۴۸

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28679
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها