• امروز : چهارشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 25 June - 2025

اخبار ویژه

نشست هماهنگی مسئولان تنظیم بازار/ اولویت فعلی پایداری امنیت غذایی و ثبات بازار است رصد و بازرسی بازار شهر صدرا با تمرکز بر کالاهای اساسی صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد. هیچکدام از پروژه های شهرداری شیراز در شرایط بحران تعطیل نشده است آغاز پویش مردمی «اصناف برای وطنم ایران» در شیراز با همکاری اتحادیه صنف رستوران داران و سفره خانه های شهرستان شیراز ضرورت همدلی و همراهی همه مدیران و مسئولان اجرایی برای خدمت‌رسانی منظم در شرایط حاضر/ داشتن چک‌لیست مدیریتی می‌تواند به مدیریت صحیح بحران کمک کند میرسلیم: اتحاد گروه‌های سیاسی توطئه دشمن را خنثی می‌کند/ تقدیر از تحرکات سیاست خارجی دولت رصد مستمر بازار شهرستان شیراز خبر از تامین و‌ توزیع مطلوب کالاهای اساسی می دهد/ گزارشی از احتکار و خرید هیجانی در فارس نداشته ایم دشمن نمی‌تواند ما و ملت را با زدن، کشتن و ترور کردن از صحنه خارج کنند | پزشکیان: امروز بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز داریم المیادین : حمله موشکی ایران به اسرائیل سه کشته و ۱۲۰ زخمی برجای گذاشت پدافند تبریز خوش می نوازد/ویدیو تصویری از قبل و بعد از انفجار در میدان تجریش تهران عملیات ایران بازدارندگی لازم را ایجاد کرد توضیحات سخنگوی شورای اضطرار خراسان رضوی درباره وقوع دو انفجار در مشهد کدام کشور ایران را از حمله اسرائیل مطلع کرده بود؟

2
روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان فارس:

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده از ابزارهای قوی مدیریت افکار است

  • کد خبر : 37534
  • 27 اردیبهشت 1404 - 12:20
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

به گزارش طلوع سیاست، زهرا زارعی دودجی، روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان فارس با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی گفت: این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مرور کنیم

وی افزود: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی انکارناپذیر و  قابل توجه است؛ نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

زارعی دودجی با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، اظهار کرد: روابط عمومی در موفقیت و ارائه عملکرد سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

زارعی دودجی در پایان گفت: اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی یکی از اصول بنیادین برای حفظ اعتماد و تعامل مؤثر میان سازمان‌ها و مخاطبان است و یکی از جنبه‌های کلیدی اخلاق حرفه‌ای در این حوزه، شفافیت در اطلاع‌رسانی می باشد؛ روابط عمومی باید اطلاعات را به گونه‌ای منتقل کند که مخاطب بتواند به‌راحتی به آن اعتماد کند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=37534
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها