• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

  • کد خبر : 25862
  • 29 فروردین 1401 - 14:11
لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۵ بازدید کرد. به گزارش ایسنا، علی صالحی در جریان این بازدید باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۵ تهران، از نزدیک […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۵ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی در جریان این بازدید باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۵ تهران، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه نمود.

دادستان تهران در ادامه ضمن دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

این مقام ارشد قضایی پس از استماع گزارش مسئولان دادسرای ناحیه ۵ تهران نیز بر لزوم پاسخگویی مناسب به مردم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و از مسئولین و کارکنان این دادسرا خواست با همان جدیتی به امور مردم رسیدگی کنند که کار اعضای خانواده خود را پیگیری می نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهتمام مسئولین دستگاه قضایی برای رفاه کارکنان نیز یادآور شد: ریاست محترم قوه قضاییه توجه خاصی به بحث معیشت قضات و کارمندان اداری دارند و به صورت مستمر پیگیر بهبود وضعیت رفاهی همکاران از طریق مجلس و دولت می باشند.

علی صالحی در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه ۵ نیز پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25862
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها