• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1
معاون امور مجلس رئیس جمهور

منشاء حوادث اخیر آمریکاست

  • کد خبر : 30111
  • 13 آبان 1401 - 16:06
منشاء حوادث اخیر آمریکاست
طلوع سیاست / سیدمحمد حسینی روز جمعه در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار در اردبیل اظهار کرد: ما اینها را افرادی بازی خورده می‌دانیم که دستورالعمل صادر شده از استکبار را اجرا  می کنند. استکبار جهانی حمله به روحانیت، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی را دیکته می‌کند و این افراد آن را پیاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ، سیدمحمد حسینی روز جمعه در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار در اردبیل اظهار کرد: ما اینها را افرادی بازی خورده می‌دانیم که دستورالعمل صادر شده از استکبار را اجرا  می کنند. استکبار جهانی حمله به روحانیت، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی را دیکته می‌کند و این افراد آن را پیاده می‌کنند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طراحی این اقدامات توسط سازمان‌های جاسوسی سیا بوده و موساد، ام آی ۶ علیه ملت ما دست به دست داده و جنگ احزاب علیه ما به راه انداخته‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر گرامی اسلام هم مشرکین قریش و مکه، طوایف یهود ، منافقین علیه مسلمانان دست به دست هم دادند تا آنها را ریشه‌کن کنند و به‌زعم خود فاتحه اسلام را بخوانند اما حضرت علی(ع) به میدان آمده و اتفاقی رقم خورد که پیامبر گرامی اسلام فرمودند امروز تمام اسلام بر تمام کفر پیروز شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری در عین حال گفت: البته ما هنوز وارد میدان نشده‌ایم و هنوز نیروهای نظامی و انتظامی ما خویشتنداری کرده‌اند تا افرادی که در فضای مجازی دچار توهم شده‌اند به خود بیایند.

حسینی با اشاره به شرایط حاکم بر فضای مجازی اظهار کرد: در فضای مجازی و شبکه‌ها هر شب نظام را ساقط می‌کنند. اردبیل هم در این فضای مجازی یکی دو بار از دست نظام خارج شده و ادعا می‌کنند که تعدادشان زیاد است.

این مقام مسئول ادامه داد: شاهد بودیم که همه نیروهای معاند خارج از کشور را بسیج کردند و افرادی که حتی قیافه آنها ایرانی نبود را جمع کردند و در نهایت توانستند ۵۰ هزار نفر را در برلین جمع کنند. در حالی که این تعداد نصف افرادی است که در ورزشگاه آزادی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

وی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: امروز اقیانوس ملت ایران جنایت و خیانت شما محکوم می‌کند، شما همه توان و ظرفیت خود را جمع کردید فکر کردید می‌توانید درخت تناور جمهوری اسلامی که ریشه در اعماق زمین دارد را با این اقدامات خدشه وارد کنید بدانید که راه به جایی نمی‌برید و این نشانه توهم شماست.

حسینی تصریح کرد: مردم ما در صحنه هستند ، البته از مسئولان نظامی و انتظامی و دستگاههای قضایی هم این مطالبه جدی را دارند که بعد از گذشت ۵۰ روز از آغاز اغتشاشات با اغتشاشگران اتمام حجت کنند ، وقتی بایدن با صراحت از اغتشاشات در کشور حمایت می‌کند و کشورهای اروپایی این همه از این اغتشاشات حمایت می‌کنند، این باید مد نظر این افراد باشد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری حملات و هجمه به مراکز دیپلماتیک کشورمان با این شدت و حدت را  بی‌سابقه  ارزیابی کرد و گفت: شبکه ایران اینترنشنال که به واقع سعودی اینترنشنال است بی‌بی‌سی و من‌و تو علیه ملت ایران دست به دست هم داده‌اند و همه اینها نشان می‌دهد که واقعا موضوع سر حجاب یک خانم نیست و آنها اساس نظام را هدف گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه معترضین همواره اعتراض خود را بیان می‌کنند و نظام اسلامی هم به این انتقادات و اعتراضات پاسخ می‌دهد، اظهارکرد: طی یک  سال گذشته شاهد تجمعات بازنشستگان ، معلمان و کارگران بوده‌ایم اما  مسئولان هم حرف آنها را می‌شنیدند و تلاش کردند به این مطالبات و اعتراضات پاسخ دهند. آنها اموال مردم را تخریب نمی‌کردند کسی کشته نمی‌شد و اسلحه نداشتند. آموزش جنگ ترکیبی هم ندیده بودند اعتراض می‌کردند دولت هم تلاش می‌کرد به خواسته‌های بحق آنها عمل کند.

وی یادآورشد: در همین مدت دولت تلاش کرد به مشکلات بازنشستگان رسیدگی کند و برای رفع معضل ضمن سرمایه‌گذاری فرصت شغلی ایجاد کند.

حسینی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه جلب سرمایه در بخش‌های نفت و معادن اظهار کرد: در جریان استیضاح وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفته شد که ۴۲ پروژه بزرگ متعدد در کشور در دست اجراست ، علاوه بر این ۵۳۰۰ پروژه بزرگ معدنی در مرحله مزایده است و به مرور واگذار می‌شود، همه اینها باعث افزایش تولید ، صادرات و افزایش درآمد می‌شود.

 معاون امور مجلس رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: دشمن از این که می‌بیند که سیاست همسایگی جواب داده و مبادلات تجاری ایران با همسایگانش افزایش یافته است، ناراحت است.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: وزیر نفت اخیرا اعلام کرد که قرارداد ۴ میلیارد دلاری و تفاهم  نامه عملیات اجرایی به حجم  ۴۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز بسته شده و این سرمایه گذاریها منجر به افزایش صادرات و تولید و به تبع آن اشتغال  در کشور خواهد شد. دشمنان ما این پیشرفتها و همگرایی بین ملت ما را می بینند و آن را برنمی تابند.

وی  در عین حال گفت: البته هشت سال گذشته مشکلاتی در کشور ایجاد شد که در نتیجه آن سرمایه اجتماعی کاهش یافت و اعتماد مردم سلب شد اما در ۱۴ ماه گذشته اقداماتی در دولت سیزدهم انجام شده است که برای مردم امید آفرین بوده است. رئیس جمهوری برای خدمت به مردم آسایش ندارد، شهر به شهر و  جلسه به جلسه می رود  دشمن می‌بیند که این اقدامات باعث رضایت مردم شده، فاصله طبقاتی را کاهش داده و منجر به عدالت در جامعه شده است و می بیند که همکاری با سازمان شانگهای و کشورهای همسایه و منطقه آمریکای لاتین روز ببه روز بیشتر می‌شود.

حسینی با اشاره به بیانات اخیر رهبر  معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری روز چهارشنبه گفتند که قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی علمی از غرب به شرق منتقل می شود و دوران قدرت آمریکا به پایان رسیده و شاهد افول آن هستیم می‌بینیم که چین در حال تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی دنیاست اما عده ای فقط می خواستند ما به غرب وابسته باشیم و آنها هم مرتب نقض عهده کنند اما امروز می توانیم با همه کشورهای دنیا رابطه داشته باشیم

 معاون امور مجلس ئیس جمهوری ادامه داد: البته هیاهوی تبلیغاتی غرب و فضای مجازی نمی گذارد مطالب خوب به مردم منتتقل شود. همانظور که مقام معظم رهبری  بارها گفته اند، ما درباره جهاد تبیین و بیان اقدامات اساسی که انجام شده است، مشکلاتی داشته ایم. الان رئیس جمهور آمریکا خود اذعان می‌کند که قدرت این کشور رو به افول است و دوران سیطره آنها تمام شده است. نظم  جهانی در حال تغییر است و آمریکا و غرب منشاء این تغییر را ایران می‌دانند برای همین از دست ایران عصبانی هستند.

 وی یادآورشد: زمانی آمریکا به دنبال این بود که نقشه منطقه را بر اساس خواست و اراده خود تغییر دهد، دیدند نتوانستند داعش را خلق کردند و به جان ملتهای مسلمان منطقه انداختند، به زعم خودشان خلافت اسلامی ایجاد کردند و همه هدفشان هم ایران بود دیدید که به مجلس شورای اسلامی، مرقد امام خمینی(ع)، و مراسم رژه نیروهای مسلح ما در اهواز حمله کردند.اگر قدرت اینها باقی می‌ماندند مرتکب چه جنایات دیگری می‌شدند.

حسینی با اشاره به حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان در اثر این حادثه تروریستی اظهار کرد: کسی که مردم را به رگبار می بندد نگاه نمی‌کند که به چه کسی تیراندازی می کند؛ باحجاب است یا بی حجاب، بسیجی است یا نه طرفدار نظام است یا نیست همه را به رگبار می بندد و ما با چنین موجودات قصی القلبی مواجه هستیم. البته اینها یک حلقه از آشوب هستند کومله، دموکرات، سلطنت طلب، پژاک هم حلقه های دیگر این آشوب‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد:  ما قربانی ترور و تروریسم هستیم ۱۷هزار نفر از مردم ما از شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی، شهدای محراب تا مردم عادی ما در اقدامات ترروریستی به شهادت رسیدند.

 معاون رئیس جمهور در ادامه حوادث تلخ کرج  و زاهدان و شهدات یکی از بسیجیان مدافع امنیت و شهادت امام جمعه یکی مساجد زاهدان را ادامه جریانات تروریستی گذشته خواند و گفت زمانی که دشمنان ما داعش را در منطقه ایجاد کردند گفتند باید برای بعد از زمان بشار اسد فکر کنیم حتی برخی سیاسیون ما در داخل هم چنین حرف‌هایی را می‌زدند اما رهبر معظم انقلاب با درایت و آینده نگری گفتند ما می ایستیم  و نمی‌گذاریم امیال و خواسته‌های آمریکا محقق شود. سردار دلها  به همراه فرزندان شما دست به دست هم دادند و داعش را سرجای خود نشاندند.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد ریاکارانه و استفاده ابزاری آمریکا و غرب از مفاهیمی چون حقوق بشر و حقوق زنان  و اقدامات آنها در منطقه در سال‌های اخیر اظهارکرد: ملتهای منطقه و ملت ما با فهرست بلندی از شرارتهای آمریکا روبرو بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم و همانطور که آیت الله رئیسی اعلام کردند این تحرکات ایذایی ما را از اهدافمان باز نخواهد داشت. پروژه های بزرگ ما یکی پس از دیگری به ثمر خواهد نشست کما اینکه در یک سال گذشته ۶ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه شد و راه آهن زاهدان خاش آماده افتتاح است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه این اقدامات در کشور طبیعی است، گفت: در قرآن آمده است تا تا وقتی که پیرو یین و مسلک اینها نشوید دست بردار نیستند.ما هم باید مقاومت کنیم ما ۴۴ سال نشان دادیم که می توانیم بایستیم و نه تنها در جنگ هشت ساله و دوران تحریم ایستادیم، حتی توانستیم روحیه مقاومت را به ملت‌های منطقه هم تسری دهیم.

وی یادآورشد: دشمنان ما همه تجربیات خود در کودتاهای مخملین و انقلابهای رنگین را به کار گرفتند اما موفق نخواهند شد. ما ملت امام حسین هستیم و  در جنگ هشت ساله هم نشان دادیم  که حریف همه اینههستیم و  پیروز شدیم مردم ما در صحنه هستند و مسئولین ما هم تلاش می‌کنند در کنار خدمات رسانی به مردم خبری از اختلاس نباشد انضباط مالی حاکم باشد و پروژه های بزرگ به نتیجه برسد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پایان گفت: این غائله را هم پشت سر خواهیم گذاشت اما بعد از آن هم مسئولین باید با تلاش و کوشش رضایت مردم را  جلب کنند هم خانواده‌ها و نهادهای مسئول در تربیت فرزندان خود بکوشند تا در بحث تعلیم و  تربیت تحولی که مد نظر مقام معظم رهبری است، فراهم شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30111
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها