• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5
معاون رئیس قوه قضاییه

موانع بر سر راه تولیدکنندگان باید خیلی زود رفع شود

  • کد خبر : 10047
  • 06 آبان 1400 - 20:50
موانع بر سر راه تولیدکنندگان باید خیلی زود رفع شود
طلوع سیاست / یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تقوای الهی پیشه کند؛ چراکه این تقوا باعث می‌شود که مدیر خدا ترس باشد و برای بیت المال اهمیت و ارزش قائل شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خدائیان در دیدار با اعضای شورای تامین و اداری و صنعتگران شهرستان اندیمشک با بیان اینکه مسئولان و مدیران امانتدار شهدا هستند و باید در پاسداشت و حفظ این امانت کوشا باشند، به شاخصه‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تقوای الهی پیشه کند؛ چراکه این تقوا باعث می‌شود که مدیر خدا ترس باشد و برای بیت المال اهمیت و ارزش قائل شود.

معاون رئیس قوه قضاییه از دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی را مردمی بودن عنوان کرد و بیان داشت: کسی که مسئول است نباید خود را از مردم جدا ببیند و ضروری است در مقابل مردم تواضع، فروتنی و سعه صدر داشته باشد.

سخنگوی دستگاه قضا ساده زیستی، پرهیز از غفلت و سستی، رازدار مردم بودن، تلاش در جهت اجرای عدالت و عدم تبعیض را از دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی برشمرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان، تاکید کرد: باید مسئولان به خوبی به وظایفشان عمل کنند تا این ظرفیت‌ها در مسیر درست به کار گرفته شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: مسئولان باید با ورود به موقع مشکلات را رفع کنند، امکانات را به صورت عادلانه در میان مردم توزیع نمایند و ضمن بررسی و آسیب شناسی مشکلات، پیش از بروز برخی رخدادها، راهکار‌ها و تدابیر لازم را اتخاد کنند.

این مسئول عالی قضایی با تاکید بر اینکه هر مدیری در حوزه کاری خود لازم است برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت داشته باشد، به موضوع ترک فعل و برخورد دستگاه قضا با این موضوع اشاره کرد و افزود: خسارتی که یک مدیر بر اثر ترک فعل برای نظام ایجاد می‌کند از آسیبی که یک مسئولی که کار انجام می‌دهد، ولی در کار وی ایراداتی وجود دارد، بیشتر است، لذا باید مسئولان بر کار زیرمجموعه خود نظارت کنند تا با کسی که وظایف خود را انجام نمی‌دهد، برخورد شود.

خدائیان در بخش دیگری از اظهاراتش به مقوله حمایت از تولید اشاره کرد و با بیان اینکه باید مسئولان در کنار سرمایه گذاران باشند، تصریح کرد: موانع بر سر راه کسانی که در امر تولید فعالیت می‌کنند باید خیلی زود رفع شود و بی شک اگر مشکل بیکاری حل شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی پیشنهاد داد که در این زمینه کارگروهی با حضور مسئولان شهرستان اندیمشک تشکیل شود تا ضمن احصا مشکلات سرمایه گذاران، نسبت به رفع آن تصمیم گیری صورت گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد که همه مسئولان برای کاهش جرایم خشن در استان خوزستان برنامه ریزی و همکاری لازم را مدنظر قرار دهند.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اینکه سفر‌های رئیس قوه قضاییه مسئله محور است، گفت: در این سفر‌ها مسائل استان شناسایی و نسبت به مواردی که به کمک قوه قضاییه برای رفع آن نیاز است، تصمیم گیری می‌شود.

وی تاکیدات رئیس قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی پیرامون سرعت و دقت در رسیدگی ها، رعایت قانون در رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ حرمت مراجعه کنندگان، ساماندهی زندانیان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این دوره با هرکسی که مرتکب فساد شود، بدون توجه به مقام و موقعیت برخورد خواهد شد.

خدائیان خاطرنشان کرد که مسائل و مشکلات دستگاه قضایی شهرستان اندیمشک و سایر ادارات استان، در جلسه با رئیس قوه قضاییه مطرح و نسبت به رفع مواردی که نیاز به کمک قوه قضاییه است، تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10047
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها