• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

نماینده ارامنه در مجلس: انگیزه و تحرک رئیس‌جمهور قابل تحسین است

  • کد خبر : 15550
  • 21 آبان 1400 - 7:56
نماینده ارامنه در مجلس: انگیزه و تحرک رئیس‌جمهور قابل تحسین است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صد روزه شدن دولت سیزدهم گفت: اگر چه در ۹۰ روز کاری به سرانجام نمی‌رسد که بتوان در مورد آن قضاوتی داشت اما انگیزه و تحرک آقای رئیسی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صد روزه شدن دولت سیزدهم گفت: اگر چه در ۹۰ روز کاری به سرانجام نمی‌رسد که بتوان در مورد آن قضاوتی داشت اما انگیزه و تحرک آقای رئیسی برای خدمت به مردم قابل تحسین است.

وی افزود: آقای رئیسی علاوه بر این انگیزه و تحرک خود را به وزرای کابینه نیز منتقل می‌کند تا زمینه خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم فراهم شود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: ما در هفته گذشته دیدیم که آقای رئیسی به اندیکا رفت تا از نزدیک مشکلات زلزله‌زدگان را مشاهده کنند و این بازدیدها باعث می‌شود تا رئیس‌جمهور ببیند گزارشات دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات با واقعیت تا چه اندازه مطابقت دارد و اگر تطابق ندارد دستور فوری برای حل مشکلات مردم صادر و موضوع را پیگیری کند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: در مورد دیگر هم در بحث مشکل پیش آمده در سامانه سوخت، دیدیم که اولاً به سرعت و در همان ساعات ابتدایی امکان سوختگیری برای مردم فراهم شد و ثانیاً با راه‌اندازی سامانه سهمیه‌بندی سوخت دروغ بودن شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین خنثی شد و بدخواهان کشور و نظام نه از طریق هک کردن سامانه سهمیه‌بندی سوخت و نه از طریق شایعه‌پراکنی مبنی بر افزایش قیمت بنزین نتوانستند به اهداف خود که مهمترین آن ایجاد آشوب در جامعه بود برسند.

وی افزود: ما دیدیم که آقای رئیسی خود مستقیما به یکی از پمپ بنزین‌ها رفت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت بحث سوخت‌رسانی به مردم قرار گرفت و این حضور میدانی آقای رئیسی برای پیگیری مسائل قابل ستایش است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15550
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.