• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

وحیدی: چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور، احتکار است

  • کد خبر : 16817
  • 23 آبان 1400 - 15:29
وحیدی: چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور، احتکار است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست وزیر کشور با بیان اینکه استانداران محور هماهنگی و راهبری برنامه های دولت در استان ها هستند، گفت: استانداران باید با فعال کردن همه ظرفیت های استانی زمینه را برای ارتقای توان اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی فراهم سازند. به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

وزیر کشور با بیان اینکه استانداران محور هماهنگی و راهبری برنامه های دولت در استان ها هستند، گفت: استانداران باید با فعال کردن همه ظرفیت های استانی زمینه را برای ارتقای توان اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی فراهم سازند.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، وحیدی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که امروز با حضور ۳۱ استاندار در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه مجموعه دولت در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی است، گفت: استانداران به عنوان نمانیدگان عالی دولت در استان ها باید با تمام ظرفیت نسبت به تحقق اهداف و ماموریت های دولت در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی تلاش کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در کشور مشکل کمبود کالا نداریم، گفت: چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور احتکار است که در این عرصه استانداران بایستی با فعال کردن ظرفیت های نظارتی اجازه جولان به سوداگران و فعالان این عرصه را ندهند.

وی در این خصوص گفت: سیستم توزیع مناسب کالاها باید در استان های کشور با راهبری استانداران عملیاتی شود و این طور نباشد که در استان شاهد کمبود برخی اقلام اساسی باشیم.

وحیدی تصریح کرد: استانداران باید با پیش بینی دقیق مسائل و نیازهای استان نسبت به تامین کالاها و مایحتاج عمومی استان اهتمام داشته باشند.

موضوع مسکن از دیگر محورهای مورد اشاره وحیدی در نشست امروز با استانداران بود و در این خصوص گفت: دولت بنا دارد سالی یک میلیون مسکن در اختیار متقاضیان این حوزه تامین کند و در این عرصه هم استانداران باید با شناسایی دقیق مکان ساخت مسکن و ضرورت های لازم در این حوزه نسبت به تحقق شعار ملی دولت سیزدهم کمک کنند.

وی اضافه کرد: مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هم در جلسات مختلف هیات دولت نسبت به تفویض اختیارات لازم به استانداران در تحقق نهضت ملی مسکن اهتمام دارند و برای همین بایستی از این فرصت همدلی و همکاری استفاده بهینه در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به عمل آورد.
 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16817
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها