• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

وزیراقتصاد: دولت سیزدهم برای ایجاد توازن منطقه‌ای برنامه هدفمند دارد

  • کد خبر : 4399
  • 16 مهر 1400 - 19:13
وزیراقتصاد: دولت سیزدهم برای ایجاد توازن منطقه‌ای برنامه هدفمند دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست احسان خاندوزی در سفر روز جمعه به شهرستان دیلم در  گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  امروز به نمایندگی از دولت از برخی مناطق کم برخوردار اما پر ظرفیت و محروم بازدید کردم و مسائل و چالش های موجود مورد بررسی قرار گرفت که برای جمع بندی در شورای اداری استان بوشهر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

احسان خاندوزی در سفر روز جمعه به شهرستان دیلم در  گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  امروز به نمایندگی از دولت از برخی مناطق کم برخوردار اما پر ظرفیت و محروم بازدید کردم و مسائل و چالش های موجود مورد بررسی قرار گرفت که برای جمع بندی در شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهوری و اعضای دولت سیزدهم مطرح  می‌شود.
وی اظهارکرد: باتوجه به محوریت اقتصاد بازرگانی دریامحور و تجارت دریایی و گره خوردن بخش زیادی از معیشت مردم شهرستان دیلم، مسئله تجارت دریایی برای مردم این مناطق بسیار مهم است.

خاندوزی گفت:  برای توسعه گمرک و بندر دیلم باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود اما در بخش هایی از استان بوشهر و بسیاری از سازمان ها که وظیفه تامین زیرساخت ها را داشتند، بسیار ضعیف عمل شده است.

 وزیر اقتصاد ودارایی افزود: در این راستا به سازمان بنادر و دریانوردی  دستور لازم را خواهیم داد که وظیفه قانونی خود را به سرعت انجام دهد.

وی بیان کرد:  برای رفع این شبهه و اتهام که بسیاری از فعالیت‌های درست و رسمی که در بنادر و این  منطقه در حال انجام است به انگ کالای قاچاق مواجه نباشد، با تفکیک و تمایز بین این ۲ فعالیت و شفافیت نه تنها رونق را برگردانیم  بلکه سعی می کنیم  تولید ملی در پهنه سرزمین ضربه نخورد و خدای ناکرده به اعتبار این مردم خوب خدشه ای وارد نشود .

خاندوزی گفت:کمک خواهیم کرد که به طور حتم رونق کاری و تجاری به این منطقه بازگردد.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: موضوع  اداره یا اداره‌کل بودن گمرک دیلم در اولویت دوم است و  هدف و گام اول برگشت رونق اقتصادی که تاثیر در سفره مردم دارد، مدنظر است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر روزجمعه به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب ششمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر، وارد شهرستان دیلم شد.

به گزارش ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی در بدو ورود به شهرستان دیلم مورد استقبال مسئولان و مردم این منطقه قرار گرفت و سپس در اولین برنامه خود در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای اجترام کرد.

بازدید از گمرک و اداره بندر و دریانوردی دیلم، پروژه راهسازی محور دیلم- بهبهان و دیلم – گناوه،  منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر و گمرک بندر امام حسن از برنامه‌های  سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان دیلم است.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

 براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

 وزیران  یادشده که معین دولت هستند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت می‌کنند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

همچنین محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی،دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله  شهید محلاتی ، دیدار با نخلداران اهرم مرکز شهرستان تنگستان، بازدید موزه شهید رئیسعلی دلواری، پروژه راه آهن بوشهر- شیراز – عسلویه و نیروگاه اتمی بوشهر و حضور در نشست با نخبگان استان از جمله برنامه هایی است که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داده است.

شهرستان ساحلی دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر واقع است و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4399
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها