• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3
حجت‌الاسلام علی شیرازی

چرا میرحسین؟ چرا حمله به ارزش ها؟

  • کد خبر : 28400
  • 21 مرداد 1401 - 21:24
چرا میرحسین؟ چرا حمله به ارزش ها؟
طلوع سیاست/ حجت‌الاسلام علی شیرازی در یادداشتی با اشاره به نامه موهن اخیر میرحسین موسوی، نوشت: راستی چرا میرحسین موسوی برای حمله به ارزش ها انتخاب می شود؟ چرا زمان حمله، ایام سوگواری حضرت سید الشهداست؟ چرا به عاشورا اهانت می شود؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، حجت‌الاسلام علی شیرازی در یادداشتی با اشاره به نامه موهن اخیر میرحسین موسوی، نوشت: راستی چرا میرحسین موسوی برای حمله به ارزش ها انتخاب می شود؟ چرا زمان حمله، ایام سوگواری حضرت سید الشهداست؟ چرا به عاشورا اهانت می شود؟ چرا علیه ایران و اسلام و شهدای حرم؟ چرا علیه شهید سلیمانی و شهید همدانی؟ چرا علیه جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و انصارالله یمن؟ چرا علیه بیداری اسلامی؟ چرا دفاع از امریکا و اسرائیل و آل سعود و داعش؟

چرا باید میرحسین موسوی اجازه دهد، به نام او متنی را صادر کنند که به اساس مکتب اسلام و انقلاب اسلامی و به باورها و الگوهای ملت ایران اهانت بشود؟

اهانت به جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم، و دفاع از داعش، اهانت به تمام رزمندگان این جبهه و توهین به سردار بزرگ این جبهه، سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی است. اهانت به آرمان‌های امام و ولایت، و توهین به مکتب شهید سلیمانی است. اهانت به مردمی است که در تشییع جنازه شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند. اهانت به ارزش ها و باورهای ملت ایران و امت اسلامی است.

دفاع از ظالمین و طاغوت ها و حمایت از تخریب حرم اولیای الهی و دفاع از کشتن وحشیانه انسان های مظلوم و مسلمان است.

بیانیه میرحسین موسوی، نشانه فاصله گرفتن او از دین و انقلاب و امام و ارزش های الهی است.

سکوت در برابر این بیانیه، به معنای ایستادن در برابر ملت ایران، ایستادن در برابر اسلام، ایستادن در برابر انقلاب اسلامی، ایستادن در برابر مبانی امام و ایستادن در برابر ارزش های الهی و انسانی است.

تکلیف ایجاب می کند در برابر این بیانیه سخیف و اهانت آمیز، موضع داشته باشیم. از اسلام و انقلاب اسلامی، از ارزش ها، از شهدا و از جبهه مقاومت حمایت کنیم. علیه امریکا، علیه مستکبرین، علیه داعش، علیه تروریست ها و علیه اسرائیل فریاد بزنیم.

فتنه گران اصلی، نفوذی های سازمان های جاسوسی استکبار جهانی اند. همانان که در سال ۱۳۸۸ فتنه گران اصلی بودند و امثال موسوی، ساده لوحانی شدند که با فریب خوردن، نام فتنه گر را به نام خود ثبت کردند.

امروز نیز همانان با زر و تزویر، با نیرنگ و فریب، میرحسین موسوی را مهره ای برای خود ساخته اند، که حرف آنان، و حرف دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب، از زبان او خارج می شود و خود را شریک جرم فتنه گران بین المللی می نماید.

البته فتنه گران اصلی به خوبی واقفند که با این تلاش ها آب در هاون می کوبند. آنان تصور نکنند با اهانت به شهید سلیمانی و شهید همدانی، از آن دو انتقام شکست داعش و انتقام فتنه ۸۸ را می گیرند. آن ها با این کار احمقانه، شعله عشق به دین، باورها و ارزش ها، انقلاب، شهدا، و شهید سلیمانی و شهید همدانی را بارورتر می سازند.

با این سخنان گزاف و سبک، هرگز حقیقت رنگ نمی بازد. تجربه نشان می دهد، در هر زمانی که دشمن با چنین روش و برنامه ای قصد آسیب رساندن به اسلام و انقلاب را داشته است، خود ضرر کرده و شکست خورده است.

دقیقا به همین علت ما دشمنان خود را احمق و نادان می دانیم و معتقدیم آینده ما با این حرکات جاهلانه دشمنانمان، روشن و زیباتر است.

دشمنان دین در عاشورا شکست خوردند و امام حسین علیه السلام و یارانش در این روز تاریخی، بساط ظلم یزیدی را برچیدند.

انتخاب ایام عاشورای حسینی برای اهانت به ارزش ها، یقینا به ضرر اهانت کننده و حامیان داخلی و خارجی اوست.

همین ها در دوران فتنه ۸۸، وقتی در عاشورا به ارزش ها تاختند، بر آگاهی و بصیرت ملت ایران افزودند و مردم فهمیدند فتنه گران مخالفان دین و امام حسین اند. این معرفت، درست نقطه آغاز ایستادن عده ای در برابر سران فتنه بود.

امروز نیز پرده ای دیگر کنار رفت و چهره اصلی فتنه گران روشن تر شد و همه بهتر فهمیدند که میرحسین طرفدار امریکا و اسرائیل و حتی داعش است.

افشا و روشن تر شدن چهره حقیقی میرحسین موسوی، به یقین از تعداد اندک یاران او هم خواهد کاست و عشق یک ملت به شهید سلیمانی و شهید همدانی را بیشتر خواهد کرد.

از همین الآن شکست این طرح و برنامه، قطعی است و آینده ی همراه با خسرانی در انتظار فتنه گران و فتنه افروزان است. آینده ای که چهره آن ها را رسواتر، و سوختنشان در قعر جهنم الهی را قطعی تر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28400
  • نویسنده : حجت‌الاسلام علی شیرازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها