• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

کرونا جان ۱۰۹ نفر دیگر را گرفت

  • کد خبر : 15859
  • 21 آبان 1400 - 13:39
کرونا جان ۱۰۹ نفر دیگر را گرفت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۳۹۸ هزار و ۸۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۳۹۸ هزار و ۸۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۶ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۵۸ نفر از آنها بستری شدند. همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷ هزار و ۲۶۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۶۷۰ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۵۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۶ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۱۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اکنون ۳۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، خیز پنجم و مرگبار کرونا از ابتدای تیر ماه در کشور آغاز شد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هشتم مهرماه از عبور این خیز در کشور خبر داد.

در این خیز در ۲۸ مرداد و هفتم مهر ماه به ترتیب شمار مرگ و میر ناشی از کرونا از یکصد و ۱۲۰ هزار نفر عبور کرده و رکورد فوت روزانه کرونا بارها شکسته شد و روز دوم شهریور ماه با ۷۰۹ مورد مرگ روزانه به بالاترین تعداد مرگ و میر از ابتدای شیوع کرونا (اسفند ۹۸) در کشور رسید.  

اما طی هفته‌های اخیر به مدد رویکرد دولت سیزدهم در مهار کرونا که با افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون همراه شد، مرگ و میر ناشی از کووید۱۹ روندی نزولی گرفت و پس از گذشت حدود ۴۰ روز از عبور خیز پنجم، به رقم ۱۱۲ نفر رسید.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15859
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها