• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

تلاش تیم‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در ارائه خدمت به عزاداران حسینی؛ استقرار ماشین آلات و تجهیزات ویژه در مسیرهای اصلی و اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) فوری/ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم و بدتر لنگه/ برخورد پرتابه به دکل مخابراتی/ آمریکا مسئولیت حمله را بر عهده گرفت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور

26

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران

  • کد خبر : 17513
  • 24 آبان 1400 - 17:37
انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست با حکم مهندس محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس «نعمت اله ترکی» به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران منصوب شد. به گزارش ایسنا، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های  «سید محمد جمال شجاعی» در دوران تصدی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران

با حکم مهندس محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس «نعمت اله ترکی» به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های  «سید محمد جمال شجاعی» در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، با صدور حکمی مهندس نعمت اله ترکی را  به‌عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران معرفی کرد.

در بخشی از حکم  انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:
“امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات سازمان و کشور کوشا باشید.”
نعمت اله ترکی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران، سابقه معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را در کارنامه خود دارد. مشاور استاندار تهران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای اداری استان تهران از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17513
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها