• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اخبار ویژه

سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های ویژه رئیسی به وزرا در آستانه ماه رمضان و فرارسیدن سال نو پیام تبریک مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال استان فارس به هادی چوپان ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند/ گفتند ۵۰ درصد طلبت را تخفیف بده/ حتی یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم! پیام منوچهر متکی درباره انتخابات سفرای کشورهای آفریقایی از بیمارستان «برکت» بازدید کردند پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان رییس جمهور وارد خوزستان شد

6
سخنگوی کمیسیون عمران

رای مثبت کمیسیون عمران به وزرای پیشنهادی راه‌ و شهرسازی،کشاورزی و نیرو

  • کد خبر : 1453
  • 26 مرداد 1400 - 14:47
رای مثبت کمیسیون عمران به وزرای پیشنهادی راه‌ و شهرسازی،کشاورزی و نیرو
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: نمایندگان مجلس در این کمیسیون قاطعانه به وزیران کشاورزی، راه و شهرسازی و نیرو رای مثبت دادند. لذا با توجه به ارزیابی برنامه‌ها و رای نمایندگان وزرای مذکور، مورد تایید کمیسیون عمران قرار گرفتند.

به گزارش طلوع اقتصاد ، عبدالجلال ایری در تشریح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد و کشاورزی با حضور در جلسه کمیسیون برنامه اصلی خود را ارائه کرد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات کشاورزی و روستایی، آسیب شناسی حوزه کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی چرا که در سال ۹۹ این ضایعات به میزان ۴۰ هزار میلیارد تن بوده است، همچنین مدیریت ریسک کشاورزی، توسعه کشاورزی دانش بنیان، برنامه های تحول‌زا در خصوص پرورش ماهی و میگو از جمله برنامه های آقای ساداتی نژاد بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سپس نمایندگان سوالات و پیشنهاداتی را در خصوص طرح تنفس جنگل‌ها و جبران خسارت‌های این طرح برای برخی مشاغل و زمینه ایجاد قاچاق چوب و آتش‌سوزی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی، مدیریت زنجیره های تامین کشاورزی، تامین امنیت غذایی پایدار، مدیریت ریسک کشاورزی، تقویت دیپلماسی و حمایت از تولید کشاورزی، تقویت آبزی پروری و استفاده از ظرفیت سواحل برای توسعه شیلات و سند دار کردن زمین‌های کشاورزی مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای سه وزیر اصلی و مرتبط با این کمیسیون شامل راه و شهرسازی، نیرو و کشاورزی رای گیری شد و نمایندگان قاطعانه به این وزرا رای مثبت دادند. لذا با توجه به ارزیابی برنامه‌ها و رای نمایندگان وزرای مذکور، مورد تایید کمیسیون عمران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=1453
  • نویسنده : المیرا بابایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع اقتصاد
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها