• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اخبار ویژه

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های ویژه رئیسی به وزرا در آستانه ماه رمضان و فرارسیدن سال نو پیام تبریک مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال استان فارس به هادی چوپان ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند/ گفتند ۵۰ درصد طلبت را تخفیف بده/ حتی یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم! پیام منوچهر متکی درباره انتخابات سفرای کشورهای آفریقایی از بیمارستان «برکت» بازدید کردند پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان

8
سردار حاج قاسم سلیمانی

اگر یک روز از عمرم باقی باشد، آرزو دارم به مردم سیستان خدمت کنم

  • کد خبر : 422
  • 10 اسفند 1398 - 11:25
اگر یک روز از عمرم باقی باشد، آرزو دارم به مردم سیستان خدمت کنم
سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: «من به سیستان و مردم آن دیار تعلق خاطر دارم و آرزو دارم پس از اتمام ماموریتم اگر یک روز از عمرم باقی مانده باشد، فرماندار سیستان شوم و به مردم آن منطقه خدمت کنم.»

روز گذشته فرمانده نیروی قدس سپاه به دعوت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مجلس رفت تا در جلسه ای مشترک با اعضای این فراکسیون درباره مسائل منطقه ای به نمایندگان توضیحاتی را ارائه کند.وی در حاشیه این مراسم با برخی نمایندگان نیز گفت و گو کرد.

در همین رابطه حلیمه عالی نماینده مردم سیستان از گفت و گوی خود با سرلشکر سلیمانی در حاشیه حضور وی در مجلس خبر داد و بیان کرد: در این گفتگو مسائلی پیرامون منطقه و مشکلات آن بیان شد و سردار سلیمانی خواست تا برایش دعای شهادت کنیم.

عالی از علاقه سرلشکر سلیمانی به مردم سیستان خبر داد و گفت: ایشان در این گفت‌وگو ابراز علاقه ویژه به مردم سیستان نمود و بیان کرد «من به سیستان و مردم آن دیار تعلق خاطر دارم و آرزو دارم پس از اتمام ماموریتم اگر یک روز از عمرم باقی مانده باشد، فرماندار سیستان شوم و به مردم آن منطقه خدمت کنم.»

پیش‌تر سردار سلیمانی در زمان نبردهای سنگین با گروه داعش در عراق و به خصوص سوریه در پاسخ به این سوال که در این روزهای سنگین نبرد بیشترین توسل را به کدام شهید دارد، گفته است به شهید حاج قاسم میرحسینی، قائم مقام خودش در لشکر ۴۱ ثارالله از دیار سیستان بیشترین توسل را دارد به گونه‌ای که هر وقت نام این شهید را بر زبان می‌آورد متحول و منقلب می‌شود.

بی‌شک راز علاقه و تعلق خاطر این سردار رشید به مردم سیستان و آرزوی خدمت رسانی به آنها ارتباطی به یار و همرزم شهیدش “حاج قاسم میرحسینی” از دیار مردمان مظلوم سیستان دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=422
  • نویسنده : علی بخشایشی
  • ارسال توسط :
  • منبع : تسنیم
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها