• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

تلاش تیم‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در ارائه خدمت به عزاداران حسینی؛ استقرار ماشین آلات و تجهیزات ویژه در مسیرهای اصلی و اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) فوری/ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم و بدتر لنگه/ برخورد پرتابه به دکل مخابراتی/ آمریکا مسئولیت حمله را بر عهده گرفت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور

39

دستور وزیر کشور برای بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکززدایی

  • کد خبر : 13614
  • 17 آبان 1400 - 9:13
دستور وزیر کشور برای بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکززدایی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست شورای معاونین وزارت کشور، با حضور استانداران تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور برگزار شد. به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، نشست مشترک شورای معاونین وزارت کشور با استانداران ۴ استان تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان، با […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

دستور وزیر کشور برای بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکززدایی

شورای معاونین وزارت کشور، با حضور استانداران تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، نشست مشترک شورای معاونین وزارت کشور با استانداران ۴ استان تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان، با حضور وزیر کشور برگزار شد.
 
استانداران حاضر در این نشست، گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات دوره جدید مدیریت استان در ۳ محور شناخت مشکلات و اصلاحات مدیریتی، اقدامات راهبردی برای ریل گذاری توسعه استان و مدیریت شرایط جاری، ارایه کردند.
 
وحیدی وزیر کشور در این نشست پس از بررسی گزارش های مطرح شده از سوی استانداران، به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور دستور داد به منظور افزایش ابتکار عمل استان‌ها، بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکززدایی هرچه بیشتر و با جلب آخرین نقطه نظرات استانداران، به طور ویژه پیگیری و برای ارائه به هیات وزیران جمع‌بندی شود.
 
وزیر کشور با اشاره به گزارش‌های استانداران در خصوص روند تحقق برنامه دولت در امر مسکن، خواستار پیگیری جدی موضوع از سوی استانداران و معاونت عمرانی وزارت کشور، علاوه بر دستگاه‌های اجرایی مسئول شد.
 
در پایان این نشست، از زحمات محمدابراهیم شوشتری رئیس سابق مرکز حراست وزارت کشور تقدیر و برای هادی گودرزی، رئیس جدید این مرکز، آرزوی توفیق شد.
 
استاندار تهران به نمایندگی از استانداران سراسر کشور، عضو ثابت شورای معاونین وزارت کشور است و از این پس، علاوه بر استاندار تهران، استانداران چند استان دیگر، در هر یک از نشست های این شورا که با حضور وزیر کشور تشکیل می شود، به صورت ویدئویی، شرکت می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13614
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها