• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

21

ارزش کالاهای انبارهای سازمان اموال تملیکی هزاران میلیارد تومان است

  • کد خبر : 13880
  • 17 آبان 1400 - 11:55
ارزش کالاهای انبارهای سازمان اموال تملیکی هزاران میلیارد تومان است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، شامل کالاهای غیرمنقول و منقول است که ارزش آن‌ها به هزاران میلیارد تومان می‌رسد و متاسفانه شاید ۱۰ الی ۱۲ سال است که در انبارها مانده‌اند. به گزارش ایسنا، عباس پوریانی نماینده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، شامل کالاهای غیرمنقول و منقول است که ارزش آن‌ها به هزاران میلیارد تومان می‌رسد و متاسفانه شاید ۱۰ الی ۱۲ سال است که در انبارها مانده‌اند.

به گزارش ایسنا، عباس پوریانی نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره به وضعیت نابسامان انبارهای سازمان اموال تملیکی و بازدید اخیر رئیس قوه قضاییه از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، شامل کالاهای غیرمنقول و منقول می‌باشد که ارزش آن‌ها به هزاران میلیارد تومان می‌رسد و متاسفانه شاید ۱۰ الی ۱۲ سال است که در انبارها مانده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، پرونده‌هایی پیرامون کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سازمان تعزیرات یا در دادگستری تشکیل شده و منجر به صدور رأی شده، اما متأسفانه ضعف‌های مدیریتی باعث شد که کالاها در انبارها بمانند.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره به اشراف و همچنین عزم جزم رؤسای قوای قضاییه و مجریه برای ساماندهی وضعیت کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی، گفت: پس از صدور دستور ریاست قوه قضاییه و تعیین ضرب‌الاجل از ناحیه ایشان برای ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی، یک اکیپ ۱۲ نفره از جانب ستاد اموال تملیکی در انبارهای استان تهران برای ساماندهی مستقر شدند.

پوریانی با بیان اینکه کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد دو نوع هستند، تصریح کرد: بخشی از کالاهای موجود در انبارها، مربوط به کالاهای متروکه است و بخشی دیگر مربوط به کالاهای قاچاق مکشوفه است؛ مشکلات ما در خصوص کالاهایی است که به عنوان قاچاق کشف شده و از سوی یگان‌های کاشف در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شده است.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: از نظر مسئولین سازمان اموال تملیکی، پرونده‌های مرتبط با کالاهای موجود در انبارها منجر به صدور رأی نشده است، اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که ۹۰ درصد پرونده‌های مرتبط به کالاهای موجود در انبارها منجر به صدور رأی از سوی تعزیرات و دادگستری شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13880
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها