• امروز : پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست

26

دستور وزیر بهداشت برای آماده‌باش دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور

  • کد خبر : 16895
  • 23 آبان 1400 - 16:58
دستور وزیر بهداشت برای آماده‌باش دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب کشور

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی همچنین در تماس تلفنی با دکتر فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده، دستور داد تا تمامی بیمارستان های سطح استان در آمادگی کامل باشند و در صورت نیاز با استفاده از توان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی همچنین در تماس تلفنی با دکتر فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده، دستور داد تا تمامی بیمارستان های سطح استان در آمادگی کامل باشند و در صورت نیاز با استفاده از توان اورژانس، مصدومان احتمالی به بیمارستان های معین در استانهای همجوار، منتقل شوند.

به گزارش ایرنا، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز گفت‌، وقوع زلزله در استان هرمزگان تا کنون سه مصدوم و یک فوتی برجای گذاشته است.

وی افزود: بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و بیمارستان شهر حاجی آباد در در آماده باش هستند.

خالدی ادامه داد: از استان کرمان پنج دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و از استان فارس پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی تصریح کرد:‌ همچنین تیم بهداشت اورژانس کشور به شهر فین هم اعزام شده اند.

همچنین رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از حضور ۱۵۰ امدادگر هلال‌احمر در منطقه زلزله‌زده لافت خبر داد و گفت: امدادگران مشغول آماده سازی امکان عمومی نظیر مساجد و ورزشگاه ها و نیز تهیه چادرهای امدادی برای گذراندن امشب مردم زلزله هستند.

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: تا کنون ۵۴ روستا در استان هرمزگان ارزیابی شده و ۱۳۷ روستای دیگر نیز در حال ارزیابی هستند.

وی ادامه داد: خسارات ترک خوردگی منازل روستایی شهر فین مشاهده شده است و خسارت چندان نبوده است.

ولی پور ادامه داد: دو بالگرد هلال احمر به طور آماده باش برای کمک رسانی هستند. پایگاه های استان بوشهر، فارس و کرمان نیز برای اعزام آماده هستند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۳ پایگاه هلال احمر در شهر بنر عباس مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: هلال احمر امکان عمومی و مساجد و ورزشگاه ها و چادرهای امدادی را برای گذراندن امشب مردم آماده کرده است.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه امروز (یکشنبه) ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه و در عمق ۱۸ کیلومتری از زمین به وقوع پیوسته است.

موقعیت و مرکز زلزله ۲۶.۸۰ شمالی و ۵۵.۸۷ شرقی است که در استان هرمزگان احساس شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری لافت هرمزگان، ۲۰ کیلومتری سوزا هرمزگان و ۲۷ کیلومتری درگهان، هرمزگان احساس شده است. 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16895
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها