• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

4

دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور| دوندگان و تیم‌های برتر مردان و زنان مشخص شدند

  • کد خبر : 21526
  • 18 آذر 1400 - 18:05
دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور| دوندگان و تیم‌های برتر مردان و زنان مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۰۵ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ شناسه خبر: ۱۷۹۰۸۷۵ دومین و آخرین مرحله از رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش زنان و مردان با معرفی دوندگان برتر و تیمهای برتر به پایان رسید. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۹:۰۵
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
شناسه خبر: ۱۷۹۰۸۷۵

دومین و آخرین مرحله از رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش زنان و مردان با معرفی دوندگان برتر و تیمهای برتر به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، مرحله نهایی از نخستین دوره مسابقه دو صحرانوردی زنان قهرمانی باشگاهای کشور، امروز در  شهر ورزقان از شهرهای استان آذربایجان شرقی با حضور ۵ تیم آغاز و با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس به پایان رسید. 

تیمهای اشتهاد سازه و مقاومت بسیج  به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم ایستادند. 

 

در این مسابقه که برای نخستین بار و با هدف بسط و گسترش دوهای استقامتی در کشور و ترغیب باشگاهها برای سرمایه گذاری برای پرورش دوندگان استقامتی، برگزار شد دوندگان مسیر ۱۰ کیلیومتری را در کنار دریاچه زیبای شهر ورزقان طی کردند. 

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگاهای و دسته‌جات آزاد؛ پلیمر خلیج فارس، آکادمی دوومیدانی گیلان، اشتاد سازه و مقاومت بسیج و آذربایجان شرقی به مصاف یکدیگر رفتند.

 

⭕️در بخش انفرادی زنان نتایج به 

شرح ذیل است:

۱- پریسا عرب- پلیمر خلیج فارس

۲- سمیرا خداترس- پلیمر خلیج فارس

۳- پریچهر شاهی- پلیمر خلیج فارس

 

⭕️در بخش تیمی زنان نتایج به شرح ذیل است؛

۱-پلیمر خلیج فارس

۲-اشتاد سازه

۳-مقاومت بسیج

 

 

✅پیشتازی زمانپور در پایان مرحله دوم/ پلیمر خلیج فارس در بخش تیمی مردان قهرمان شد

مرحله پایانی از نخستین دوره مسابقه دو صحرانوردی مردان قهرمانی باشگاهای کشور، صبح امروز به میزبانی شهر زیبای ورزقان در استان آذربایجان شرقی آغاز شد که، در بخش آقایان سیدامیر زمانپور از تیم ذوب آهن قهرمان شد و تیم پلیمر خلیج فارس با یکه تازی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و قهرمان اولین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۰شد. 

 

این مسابقه با حضور ۱۳ تیم برگزار شد که تیم‌های ذوب آهن و مس سونگون تا پایان مرحله دوم به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند. 

 

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگاهای و دسته‌جات آزاد؛ نیروی زمینی، هیات دوومیدانی پردیس، مس سونگون ورزقان، هیات دوومیدانی ارومیه، مهاجرین افغانستان، آکادمی دوومیدانی پارس، هیات دوومیدانی ایلام، سروش همدان، ذوب آهن، پلیمر خلیج فارس، اشتاد سازه و آکادمی دوومیدانی رحیمیان و سلکتور در مسیر ۱۰ کیلومتری به مصاف یکدیگر رفتند.

 

⭕️در بخش انفرادی مردان نتایج به 

شرح ذیل است:

۱- سیدامیر زمانپور- ذوب آهن

۲- منصور بیات- پلیمر خلیج فارس

۳- رحیم عبدی- پلیمر خلیج فارس

 

⭕️نتیجه بخش تیمی مردان به شرح ذیل است؛

۱-پلیمر خلیج فارس

۲-ذوب آهن

۳-مس سونگون

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21526
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها