• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

22

حضور رئیس قوه قضاییه در بیمارستان‌های دادگستری و عدل

  • کد خبر : 21811
  • 18 آذر 1400 - 10:13
حضور رئیس قوه قضاییه در بیمارستان‌های دادگستری و عدل

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس قوه قضاییه در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان‌های دادگستری و عدل در تهران، از زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری این دو بیمارستان و تلاش‌های مجاهدانه آنها برای ارتقاء نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد. به گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رئیس قوه قضاییه در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان‌های دادگستری و عدل در تهران، از زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری این دو بیمارستان و تلاش‌های مجاهدانه آنها برای ارتقاء نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان‌های دادگستری و عدل در تهران، از زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری این دو بیمارستان و تلاش‌های مجاهدانه آنها برای ارتقاء نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد.

رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدیدها ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب کادر درمان این دو بیمارستان قوه قضائیه، بر ضرورت رفع این مسائل در سریع‌ترین زمان ممکن جهت بهبود خدمت رسانی درمانی به بیماران تاکید کرد.

رئیس عدلیه همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از بیماران و همراهان آنها و تعدادی از مراجعین به بیمارستان‌های دادگستری و عدل گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید از این دو بیمارستان، ضمن تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در ادوار مختلف به ویژه در مقطع حساس شیوع کرونا از جان مردم در برابر بیماری‌ها صیانت کرده‌اند، یاد و خاطره «شهدای عرصه‌ سلامت» را گرامی داشت.

رئیس قوه قضاییه تلاش‌های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا را مجاهدت برای دفاع از سلامت مردم خواند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما نمی توانیم به معنی واقعی کلمه قدردان زحمات مدافعان سلامت باشیم و پاداش دهنده اصلی به این عزیزان، خداوند متعال است، عنوان کرد:  تقدیر و تشکر لسانی از مدافعان سلامت کافی نیست و همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا باید تلاش کنند تا کادر درمان بدون مشکل و دغدغه کار خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه پرستاران و کادر درمان پیوسته در معرض رحمت الهی هستند؛ چرا که مشمول دعای خیر بیماران و بستگان آن‌ها هستند، گفت: طبق آموزه‌های دینی دعای دیگران در حق انسان، مستجاب است و کادر درمان با توجه به خدماتی که به بیماران دردمند ارائه می‌دهد در طول سنوات خدمت خود همواره در معرض دعای خیر بیماران و خانواده‌های آنها هستند.

رئیس عدلیه افزود: زمانی کار یک پرستادر و نیروی کادر درمان پربرکت می‌شود که آلام بیماری که خودش قادر به برطرف کردن مشکلش نیست را تسکین می‌دهد؛ از همین رو خدمت به بیمارانی که در وضعیت اضطرار و نیاز هستند اقدامی بسیار ارزشمند است که دارای اجر اخروی و دنیوی است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی مشاغل در ذات خود دارای خصوصیاتی هستند که فی‌نفسه ارزشمند است گفت: مشاغلی نظیر قضاوت و طبابت در زمره کارهایی هستند که فی‌نفسه ارزشمند محسوب می‌شوند؛ با این تفاوت که در امر قضاوت خیلی از مواقع یکی از طرفین دعوی به واسطه حکمی که علیه او صادر شده ناراضی است، اما این قضیه در امر طبابت صدق نمی‌کند و همواره بیماران و خانواده‌های آنها به صورت قلبی، زبانی و عملی قدردان کادر درمان هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21811
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها