• امروز : دوشنبه - ۱۰ آذر - ۱۴۰۴
  • برابر با : Monday - 1 December - 2025

اخبار ویژه

دفتر فرعی اتحادیه تعمیرکاران سبک و سنگین در شهر صدرا راه اندازی شد برگزاری رقابت های مینی‌فوتبال بانوان در باغ جنت شیراز/ فارس آماده درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور پزشکیان: ما هم نمی‌دانیم چرا «قاسمی» دبه کرد که مردم بی‌برق بشوند! برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعتی جنوب کشور در مرکز استان فارس در قالب پنج نمایشگاه تخصصی صنعت، متالورژی، ابزارآلات، صنعت چوب و صنعت برق ضرورت توجه پایدار به موضوع سلامت اجتماعی و حمایت از بیماران و همراهان بیمار دکتر بهتاش فضلی مسئول عمرانی و مالی ناحیه یک شیراز شد آمریکا، کنترل روسیه بر شرق اوکراین را به رسمیت می شناسد حمله اسرائیل به سوریه با ۱۳ کشته/ محاصره و درگیری با اهالی و زخمی شدن ۶ سرباز اسرائیلی/ ارسال پهپاد برای نجات سربازان تجلیل از ائمه نماز جماعات مساجد بازارهای شیراز در اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی  افراد دارای اختلال اعصاب و روان در شیراز ضرب‌الاجل کارگران به تأمین اجتماعی / افشای گزارش ۵۰ درصدی در صورت تداوم آلودگی هوا؛ مدرسه تلویزیونی جایگزین روش‌های مجازی آموزش می‌شود تونل زمان| رئیس فدراسیون فوتبال از همراهی تیم ملی محروم شد! «قتل وکیل» در مقابل دادگستری شهریار تکذیب شد نیچه؛ فیلسوفی با ذهن بزرگ و جیب خالی

6
روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان فارس:

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده از ابزارهای قوی مدیریت افکار است

  • کد خبر : 37534
  • 27 اردیبهشت 1404 - 12:20
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

به گزارش طلوع سیاست، زهرا زارعی دودجی، روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان فارس با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی گفت: این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مرور کنیم

وی افزود: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی انکارناپذیر و  قابل توجه است؛ نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

زارعی دودجی با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، اظهار کرد: روابط عمومی در موفقیت و ارائه عملکرد سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

زارعی دودجی در پایان گفت: اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی یکی از اصول بنیادین برای حفظ اعتماد و تعامل مؤثر میان سازمان‌ها و مخاطبان است و یکی از جنبه‌های کلیدی اخلاق حرفه‌ای در این حوزه، شفافیت در اطلاع‌رسانی می باشد؛ روابط عمومی باید اطلاعات را به گونه‌ای منتقل کند که مخاطب بتواند به‌راحتی به آن اعتماد کند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=37534
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها