• امروز : یکشنبه - ۷ دی - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 28 December - 2025

اخبار ویژه

برپایی ۷۷ یادواره شهدا با محوریت اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز با تاکید بر مسجد و محله محوری دیدار رئیس جمهور با خانواده شهید مسیحی آمریکایی‌ها پیام دادند لطفا از ساعت ۴ صبح حمله را متوقف کنید «بمب اتمی کوچک»؛ توصیف صهیونیست‌ها از موشک‌های ایران دمشق از هلاکت سرکرده ارشد داعش خبر داد ماجرای جوان ایرانی که محبور شد برای روس‌ها بجنگد! عراقچی وعده داد؛ حل موانع مالی قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران در جلسه با بانک مرکزی انسجام ملی مهم‌ترین رکن در شرایط فعلی کشور است مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده تلاش می‌کند نفت، بلای توسعه ایران است وتوی خاموش روسیه و چین علیه بازگشت تحریم‌های ایران نامه هشدار آمیز ۱۶۵ نماینده مجلس به سران قوا/ ریشه تورم ارز است آرزوی فروپاشی ایران از درون را به گور خواهند برد/ مردم ایران تسلیم زورگویی ها نمی شوند در جلسه سه شنبه با هر فریاد نمایندگان، دلار بالاتر رفت سوال از پزشکیان در مجلس کلید خورد

5

شناسایی ۲۱ هزار مشترک بدمصرف برق خانگی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 38435
  • 13 اردیبهشت 1404 - 21:02
شناسایی ۲۱ هزار مشترک بدمصرف برق خانگی در آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ۳۶ اقدام عملیاتی مدیریت مصرف برای گذر از پیک بار تابستان امسال توسط توانیر تدوین و ابلاغ شده که این اقدامات به بهترین شکل در استان نیز اجرایی می‌شود.

طاهر کیامهر ۱۳ اردیبشت در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع مدیریت مصرف انرژی در تابستان پیش رو از شناسایی ۲۱ هزارمشترک برق خانگی بد مصرف در استان خبرداد.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۴ به تبیین اهم اقدامات شرکت در زمینه خدمات‌رسانی، توسعه زیرساخت‌ها، و برنامه‌های در دست اجرا برای عبور از پیک بار تابستان پیش رو پرداخت و همچنین بر اهمیت نقش رسانه‌ها در ارتقای آگاهی عمومی، فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مردم، نقش بی‌بدیلی در انتقال پیام‌ها، ارتقای آگاهی عمومی و اصلاح الگوی مصرف ایفا می‌کنند که با توجه به شرایط کشور در زمینه انرژی؛ امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند همکاری، نقد سازنده و انعکاس دقیق فعالیت‌ها از سوی اصحاب رسانه هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین هدف از برگزاری این نشست را تقویت تعامل میان شرکت توزیع و رسانه‌ها، بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و تجربیات اصحاب رسانه، و هم‌افزایی در مسیر فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق، به‌ویژه در آستانه پیک بار تابستان دانست و تصریح کرد: ما به تعامل دوسویه با رسانه‌ها باور داریم و امیدواریم با بهره‌مندی از ایده‌ها و خلاقیت خبرنگاران، گام‌های مؤثری در جهت افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی و اجرای کامل پویش سراسری هشتگ ۲۵ درجه برداریم.

وی اضافه کرد: پویش سراسری هشتگ ۲۵ درجه عنوان پویش صنعت برق کشور برای تابستان ۱۴۰۴ می باشد که با توجه به وارد مدار شدن وسایل سرمایشی در برخی از استان ها و آغاز روند افزایش مصرف برق در کشور تمام مشترکین حوزه های مختلف با پیوستن به این پویش باید کولرهای خود را بر روی دما ۲۵ درجه تنظیم و از هدر رفت برق، این سرمایه ملی خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=38435
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها