• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

کشاورزی،‌ گردشگری و اقتصاد استان گلستان نیازمند توجه است

  • کد خبر : 4404
  • 12 مهر 1400 - 11:59
کشاورزی،‌ گردشگری و اقتصاد استان گلستان نیازمند توجه است

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «رحمت الله نوروزی» در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس و نطق میان دستور خود گفت: مقام معظم رهبری در نخستین ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم به دو مقوله اقتصاد، فرهنگ و حضور در جمع مردم تاکید داشتند. این در حالی است که […]

[ad_۱]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «رحمت الله نوروزی» در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس و نطق میان دستور خود گفت: مقام معظم رهبری در نخستین ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم به دو مقوله اقتصاد، فرهنگ و حضور در جمع مردم تاکید داشتند. این در حالی است که امسال اوضاع قطعی برق و آب، مردم استان گلستان را بسیار رنجور و ناراحت کرده و باید هر چه سریعتر بحث تکمیل شبکه زرین گل، قره سو و سدهای نرماب و میرداماد توجه ویژه‌ای از سوی دولتمردان به ویژه وزیر نیرو شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود:  بعد از فاز دوم نیروگاه با توجه به قطعی‌ها از وزرای نیرو و اقتصاد می‌خواهم هر چه سریعتر در شورای اقتصاد موضوع فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد را قطعی کنند.

نوروزی تاکید کرد: کشت پنبه در سرزمین طلای سفید در جهت اشتغال مولد، رونق کشت و کار، کسب و کار، تولید، اشتغال، رونق اقتصادی، اصلاح سیاست الگوی کشت در استان می تواند بسیار موثر واقع شود و امیدواریم وزیر جهادکشاورزی به این موضوع توجه کنند. همچنین نهاده‌ها، تجهیزات و ماشین آلات به کشاورزان به قیمت دلار فروخته می‌شود اما دسترنج کشاورز به قیمت ریال است که سبب ناراحتی کشاورز است.

 وی با اشاره به قیمت گندم برای سال آینده با تعیین نرخ ۷ هزار و ۵۰۰ تومان گفت: گندمی که اکنون از روسیه و کشورهای همجوار وارد می‌شود بالای ۱۰ هزار تومان است که با توجه به هزینه‌های کاشت، جاشت و برداشت برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست.  

نوروزی با اشاره به اعلام مرکز آمار مبنی بر اینکه گلستان جزء ۵ استان آخر کشور است،‌ عنوان کرد: هلدینگ بانک‌ها، شستا و صنایع بزرگ در استان محروم مظلوم گلستان سرمایه گذاری نکردند. از رییس جمهوری می‌خواهم هر چه زودتر به استان گلستان سفر کنند تا ببینند که هیچ اقدام خاصی در جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه انجام نشده است.

وی درباره حوزه گردشگری استان نیز عنوان کرد: استان گلستان قطب گردشگری است چرا که از طبیعت بکر برخوردار بوده و از غرب تا شرق دارای بهترین ظرفیت گردشگری است  و از  آقای ضرغامی می‌خواهیم با بهره‌مندی از این پتانسیل عظیم اقدام لازم را در جهت رونق گردشگری در این منطقه انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان تاکنون اقدام خاصی در حوزه سرمایه‌گذاری و رفع بیکاری در این استان انجام نداده‌اند، گفت: مشکل دیگر این منطقه به صدور قبض‌های سرسام‌آور برق است و روزانه حدود ۸ ساعت برق در استان گلستان قطع بوده است. اما امروز قبض‌هایی بیش از یک میلیون تومان برای مردم صادر شده است.

نوروزی ابراز امیدواری کرد موضوع رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، تقاضای تسری حقوق کارکنان دادگستری، نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید و کارمندانی که از وضعیت خود گلایه دارند مورد توجه قرار گیرد.

[ad_2]

لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4404
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها