• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   تأمین آب در آذربایجان غربی پایدار است آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است

21

بیانیه آژانس اتمی در رابطه با توسعه غنی‌سازی در سایت هسته‌ای نطنز

  • کد خبر : 8063
  • 03 آبان 1400 - 22:38
بیانیه آژانس اتمی در رابطه با توسعه غنی‌سازی در سایت هسته‌ای نطنز

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای از پیشرفت غنی‌سازی ایران در سایت هسته‌ای نطنز خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه اعلام کرد که ایران گازدهی اورانیوم با غنای ۲۰ درصد بیشتری را به یک سانتریفیوژ پیشرفته خود انجام داده است. […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای از پیشرفت غنی‌سازی ایران در سایت هسته‌ای نطنز خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه اعلام کرد که ایران گازدهی اورانیوم با غنای ۲۰ درصد بیشتری را به یک سانتریفیوژ پیشرفته خود انجام داده است. این گازدهی غیر از اورانیوم‌هایی است که تا ۶۰ درصد در این سایت غنی‌سازی می‌شدند.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ خود که به رصد رویترز رسیده آورده است که ایران هفته پیش به آژانس اتمی اطلاع داده که به طور موقت، گازدهی اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را به یک «تک ماشین و آبشارهای میانی، بدون هیچگونه جمع آوری محصولات» آغاز  کرده است. 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه بیانیه خود نوشت که پیشتر راستی آزمایی کرده که ایران گازدهی به یک سانتریفیوژ IR-۶ را آغاز کرده اما محصولی جمع‌آوری نکرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8063
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها