• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

24
آیت الله سیدابراهیم رئیسی

حضور رئیس جمهور در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران

  • کد خبر : 8533
  • 05 آبان 1400 - 13:52
حضور رئیس جمهور در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران
طلوع سیاست / رئیس جمهور از جایگاه سوخت میدان فردوسی و بخش مانیتورینگ وزارت نفت بازدید کرد و در جریان چگونگی سوخت رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، آیت الله سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز و پس از جلسه هیات دولت بدون اطلاع قبلی و به صورت کاملا سرزده به جایگاه سوخت میدان فردوسی رفت و در گفت‌وگو با مردم و جایگاه داران ضمن تشکر از ارایه خدمات آنها به مردم پس از اختلال ایجاد شده، به صورت میدانی و بی واسطه در جریان وضعیت سوخت رسانی به خودروها  قرار گرفت.

وی پس از شنیدن مشکلات و دغدغه‌های جایگاه داران به وزارت نفت رفت و ضمن بازدید از بخش مانیتورینگ این وزارتخانه و گفت‌وگو با وزیر نفت و مسوولان مربوطه از آخرین روند حل مشکل جایگاه های سوخت آگاه شد و در این بازدید حضوری از تلاش های کارکنان این وزارتخانه پس از اختلال ایجاد شده در سامانه هوشمند سوخت کشور تشکر  و تقدیر کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8533
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها