• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

21

آبان ۹۸ | هیچ حکومتی با اراذل و گروه‌های مهاجم به انبارهای آذوقه مردم تسامح نمی‌کند

  • کد خبر : 17383
  • 24 آبان 1400 - 18:46
آبان ۹۸ | هیچ حکومتی با اراذل و گروه‌های مهاجم به انبارهای آذوقه مردم تسامح نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت دو سال از فتنه بنزینی در کشور گفت: قطعا آشوب‌های خیابانی ناشی از غافلگیر کردن مردم و سوءمدیریت مسئولان دولت قبل نسبت به افزایش قیمت بنزین آبان ۹۸ بود […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت دو سال از فتنه بنزینی در کشور گفت: قطعا آشوب‌های خیابانی ناشی از غافلگیر کردن مردم و سوءمدیریت مسئولان دولت قبل نسبت به افزایش قیمت بنزین آبان ۹۸ بود و شاید یک سری عوامل هم بدشان نمی‌آمد که به آشوب بکشند.

وی افزود: به نظر من حتما باید به قصور دولتمردان دولت دوازدهم در قبال اطلاع‌رسانی به مردم که منجر به آشوب‌ها و ناآرامی‌ها در آبان ۹۸ شد، رسیدگی شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمان دولت دکتر احمدی‌نژاد ۶ ماه کار شد و زمینه‌سازی‌ها انجام شد و بعد قیمت بنزین افزایش یافت، اما در آبان ۹۸ یکباره و بدون هیچ اطلاع‌رسانی شاهد افزایش چشمگیر قیمت بنزین بودیم.

شهریاری خاطرنشان کرد: ما دیدیدم که پس از افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آبان ۹۸ رئیس جمهور وقت به مردم گفت که من هم صبح جمعه متوجه این افزایش قیمت شدم.

وی افزود: این نحوه اعلام افزایش قیمت بنزین یک خیانت آشکار به مردم بود، چون وقتی چنین اتفاق بزرگی در کشور می‌افتد این گونه نیست که فی‌البداهه این کار انجام شده باشد و شواهد و قراین به خوبی نشان دهنده این مسأله است که این کار از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود، برای چنین تصمیماتی نباید مردم را بی‌خبر گذاشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی تعدادی افراد مسلح آماده‌اند که پس از افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها بریزند و بانک‌ها را به آتش بکشند و به اموال عمومی آسیب بزنند و یک عده بی‌گناه را بکشند، خود، اثبات‌کننده بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید در نحوه آگاه‌ کردن مردم از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین است که منجر به خشمگین شدن  شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخورد جدی با عاملان آشوب‌ها در آبان ۹۸ که بر اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم سوار شدند، صورت نگرفت و این درحالی است که هیچ حکومتی با گروه‌هایی که در پوشش معترض می‌خواهند به اموال عمومی و انبارهای آذوقه مردم آسیب بزنند، تساهل و تسامح ندارد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17383
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.