• امروز : یکشنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 7 June - 2026

اخبار ویژه

سد تنگ‌سرخ شیراز هیچ‌گونه مجوز محیط زیستی دریافت نکرده است/ حرکت به سمت پایش الکترونیکی مناطق حفاظت‌شده افزایش مبلغ کالابرگ در چه صورتی خطر ندارد؟ انگلیس ۱ – نیوزیلند ۰/ رقیب ایران با حداقل گل به انگلیس باخت رئیس قوه قضاییه ارتحال آیت‌الله‌ فیاض را تسلیت گفت بررسی حقوقی اسناد رسمی و عادی و تبیین آثار قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول/ تفکیک میان اسناد رسمی و عادی و درک صحیح از آثار حقوقی هر یک، نقش بنیادینی در پیشگیری از اختلافات دارد پاسخ عارف به شبهات درباره تشکیل ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی «تبعات حقوقی بیمه نکردن کارگران چیست؟؛ بررسی الزامات قانونی کارفرمایان» اقدامات مثبت شرکت عمران در توسعه و بهسازی زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش پسر ترامپ به جنگ با ایران فرستاده می شود؟ دم خروس بیرون زد/ آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد پیام اقدامات قاطع ایران در هرمز فلاکت جنگی! قلعه‌نویی و تیم ملی در شوک!/ ۴ مهره کلیدی جام جهانی را از دست دادند؟ با میلیاردری آشنا شوید که امپراتوری‌اش را با شرط‌بندی روی کسب‌وکارهای خسته‌کننده ساخت دستور مهم پزشکیان برای حفظ ثبات بازار و جلوگیری از التهاب قیمتی

20

آبان ۹۸ | هیچ حکومتی با اراذل و گروه‌های مهاجم به انبارهای آذوقه مردم تسامح نمی‌کند

  • کد خبر : 17383
  • 24 آبان 1400 - 18:46
آبان ۹۸ | هیچ حکومتی با اراذل و گروه‌های مهاجم به انبارهای آذوقه مردم تسامح نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت دو سال از فتنه بنزینی در کشور گفت: قطعا آشوب‌های خیابانی ناشی از غافلگیر کردن مردم و سوءمدیریت مسئولان دولت قبل نسبت به افزایش قیمت بنزین آبان ۹۸ بود […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت دو سال از فتنه بنزینی در کشور گفت: قطعا آشوب‌های خیابانی ناشی از غافلگیر کردن مردم و سوءمدیریت مسئولان دولت قبل نسبت به افزایش قیمت بنزین آبان ۹۸ بود و شاید یک سری عوامل هم بدشان نمی‌آمد که به آشوب بکشند.

وی افزود: به نظر من حتما باید به قصور دولتمردان دولت دوازدهم در قبال اطلاع‌رسانی به مردم که منجر به آشوب‌ها و ناآرامی‌ها در آبان ۹۸ شد، رسیدگی شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمان دولت دکتر احمدی‌نژاد ۶ ماه کار شد و زمینه‌سازی‌ها انجام شد و بعد قیمت بنزین افزایش یافت، اما در آبان ۹۸ یکباره و بدون هیچ اطلاع‌رسانی شاهد افزایش چشمگیر قیمت بنزین بودیم.

شهریاری خاطرنشان کرد: ما دیدیدم که پس از افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آبان ۹۸ رئیس جمهور وقت به مردم گفت که من هم صبح جمعه متوجه این افزایش قیمت شدم.

وی افزود: این نحوه اعلام افزایش قیمت بنزین یک خیانت آشکار به مردم بود، چون وقتی چنین اتفاق بزرگی در کشور می‌افتد این گونه نیست که فی‌البداهه این کار انجام شده باشد و شواهد و قراین به خوبی نشان دهنده این مسأله است که این کار از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود، برای چنین تصمیماتی نباید مردم را بی‌خبر گذاشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی تعدادی افراد مسلح آماده‌اند که پس از افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها بریزند و بانک‌ها را به آتش بکشند و به اموال عمومی آسیب بزنند و یک عده بی‌گناه را بکشند، خود، اثبات‌کننده بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید در نحوه آگاه‌ کردن مردم از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین است که منجر به خشمگین شدن  شد.

شهریاری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخورد جدی با عاملان آشوب‌ها در آبان ۹۸ که بر اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم سوار شدند، صورت نگرفت و این درحالی است که هیچ حکومتی با گروه‌هایی که در پوشش معترض می‌خواهند به اموال عمومی و انبارهای آذوقه مردم آسیب بزنند، تساهل و تسامح ندارد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17383
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.