• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

6

آخرین مراحل ریل گذاری راه آهن سنندج

  • کد خبر : 4442
  • 17 مهر 1400 - 11:19
آخرین مراحل ریل گذاری راه آهن سنندج

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۹ اوایل تابستان سال ۹۶ بود که راه‌آهن تهران ـ همدان به طول ۲۶۰ کیلومتر افتتاح شد تا علاوه بر حمل‌ و نقل داخلی بار و مسافر استان همدان، در آینده کردستان را نیز به شبکه راه‌آهن سراسری متصل کند تا بخشی از مشکلات […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

اوایل تابستان سال ۹۶ بود که راه‌آهن تهران ـ همدان به طول ۲۶۰ کیلومتر افتتاح شد تا علاوه بر حمل‌ و نقل داخلی بار و مسافر استان همدان، در آینده کردستان را نیز به شبکه راه‌آهن سراسری متصل کند تا بخشی از مشکلات مردم استان در حوزه راه را برطرف کند.
 پروژه راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج به طول ۴۱۰ کیلومتر به‌صورت یک‌خطه با سرعت طرح ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برای مسافربری  و ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برای بار توسعه در این دو استان را شتاب دهد. مسیر خط آهن راه‌آهن همدان – سنندج در سه قطعه در حال ساخت است که قطعه اول از بهار همدان تا دوسر قروه به طول ۶۴ کیلومتر، قطعه دوم از دوسر قروه تا نزدیکی دهگلان به طول ۵۶ کیلومتر و قطعه سوم از دهگلان تا ایستگاه پایانی سنندج به طول ۳۰ کیلومتر احداث‌ شد.
عملیات اجرایی پروژه ایستگاه راه‌آهن سنندج – همدان با ۱۲۶ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار بهمن ۱۳۹۸ آغاز شد. این طرح ۱۳ هزار و ۲۸۲ مترمربع فضای سرپوشیده دارد که ساختمان اصلی آن چهار هزار مترمربع و بر اساس نیاز ۲۵ سال آینده استان کردستان طراحی‌شده است. راه‌آهن تهران – همدان – سنندج در حوزه استحفاظی استان کردستان سه ایستگاه مسافری در شهرهای قروه، دهگلان و سنندج و دو ایستگاه ترافیکی در آونگان، دوسر شهرستان قروه دارد.
در حاضر حال ۳ کلیومتر ریل گذاری مانده  از مسیر روستای گنجی که ریل گذاری قطار به کردستان به اتمام برسد. گفتنی است این طرح ارزش ریالی برابر هزار و هفتصد میلیارد تومان دارد.

[ad_2]

Source link

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4442
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها