• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

5

اتحاد پالایشگاههای هندی برای واردات نفت ارزان‌تر

  • کد خبر : 7055
  • 01 آبان 1400 - 0:24
اتحاد پالایشگاههای هندی برای واردات نفت ارزان‌تر

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست وزیر نفت هند اعلام کرد پالایشگاههای نفت خصوصی تمایل دارند با پالایشگاههای دولتی برای چانه زنی جمعی به منظور بستن قراردادهای بهتر واردات نفت همکاری کنند. به گزارش ایسنا، پیش از این نیز رویترز گزارش کرده بود هند در حال تشکیل گروهی از پالایشگاههای نفت خصوصی و دولتی برای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

وزیر نفت هند اعلام کرد پالایشگاههای نفت خصوصی تمایل دارند با پالایشگاههای دولتی برای چانه زنی جمعی به منظور بستن قراردادهای بهتر واردات نفت همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز رویترز گزارش کرده بود هند در حال تشکیل گروهی از پالایشگاههای نفت خصوصی و دولتی برای تضمین قراردادهای بهتر واردات نفت است. هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت هند روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنفرانس انرژی هند گفت: نتیجه دیدار میان پالایشگاههای خصوصی و دولتی دلگرم کننده بوده است. وی اظهار کرد: پالایشگاههای نفت از این طرح هیجان زده شده اند.

هند سومین واردکننده و مصرف کننده بزرگ نفت جهان بوده و برای حدود ۸۵ درصد از نیازهای نفتی خود به واردات نفت متکی است و عمده خریدش را از تولیدکنندگان خاورمیانه انجام می دهد.

شرکتهای خصوصی شامل ریلاینس اینداستریز که بزرگترین مجتمع پالایش نفت جهان را اداره می کند و نایارا انرژی که روسنفت در آن سهم دارد، حدود ۴۰ درصد از پنج میلیون بشکه در روز ظرفیت پالایش نفت هند را کنترل می کنند.

افزایش قیمتهای بنزین و گازوئیل در هند بدترین بحران نیرو در سالهای اخیر را رقم زده و این کشور می خواهد تلاشها برای خرید معقولانه را مضاعف کند. کسری تجاری هند ماه گذشته تحت تاثیر واردات گران، به رکورد ۲۲.۶ میلیارد دلار افزایش یافت که بالاترین میزان در ۱۴ سال اخیر بود.

بر اساس گزارش رویترز، هند مکررا از اوپک و متحدانش خواسته است تولیدشان را برای پایین بردن قیمتها افزایش دهند. وزیر نفت هند گفت: نباید اجازه داده شود هزینه انرژی از ظرفیت پرداخت مصرف کنندگان فراتر رود و این ضرورت باید از سوی کشورهای مصرف کننده از طریق برنامه ریزی وضعیت تولید آینده تنظیم شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7055
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها