• امروز : چهارشنبه - ۱۲ بهمن - ۱۴۰۱
  • برابر با : Wednesday - 1 February - 2023

اخبار ویژه

مخبر: مردم خوی را تنها نمی‌گذاریم/ توزیع اقلام امدادی باید هوشمند شود رایگان شدن گاز بهای ۵ هزار و ۶۳۰ مشترک در کرمانشاه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل اجرا نشدن قانون حمایت از معلولان، دفاعیه ارائه کردند توافق النصر با دومین بمب نقل و انتقالات/ ۱۰۰ میلیون یورو برای بازیکن ۳۷ ساله! اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک در دولت تصویب شد تندروها زمینه‌ساز وضع کنونی ابلاغ قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری دولت‌های ساحلی خزر برای اجرا استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای تسهیل فعالیت اقتصادی تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه امسال چهار برابر شد دلار دستوری کام دلالان را شیرین می کند برنامه پرسپولیس برای بازگرداندن آل‌کثیر به ترکیب/ مهاجم سرخپوشان چه زمانی به میدان می‌رود؟ جبهه مقاومت مدیون شهید سلیمانی است وسایل حمل و نقل برقی باید گسترش یابد آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان نفتی آزادگان با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد دلاری راهی برای خروج از محاصره اسرائیل

4

اتوبوس BRT کم داریم؟

  • کد خبر : 17152
  • 24 آبان 1400 - 1:57
اتوبوس BRT کم داریم؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی توضیحاتی را ارائه کرد. مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد کمبود اتوبوس در خطوط “بی ار تی” با بیان اینکه اتوبوس در این خطوط کم نیست، گفت: مسئله اصلی که حس کمبود […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی توضیحاتی را ارائه کرد.

مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد کمبود اتوبوس در خطوط “بی ار تی” با بیان اینکه اتوبوس در این خطوط کم نیست، گفت: مسئله اصلی که حس کمبود اتوبوس را ایجاد کرده نحوه بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در برخی خطوط وارد کردن خودروهای شخصی به خطوط ویژه بی آر تی سبب اختلال در خدمات رسانی می شود، افزود: مخصوصا در خیابان ولیعصر شاهد هستیم، پلیس در ساعات اوج ترافیک اجازه ورود خودروها به خطوط ویژه را می‌دهد که معمولا در این ساعات نیز ایستگاه‌ها مملو از مسافر است و این اختلال در تردد اتوبوسها ممکن است این تصور را ایجاد کند که با کمبود اتوبوس روبه رو هستیم.

شفیعی با اشاره به اینکه زمان بندی اعزام اتوبوس‌ها بهینه سازی نشده و سیستم اعزام سنتی و دستی است، گفت: سیستم اعزام باید مکانیزه شود چراکه اتوبوسها باید بین خطوط خلوت و شلوغ جابجا شود؛ به گونه‌ای که در برخی خطوط در برخی ساعات مسافر زیاد است؛ اما در مقابل می‌بینیم که در همان ساعت، اتوبوس در خطوط خلوت دیگر ، خالی تردد می کند که باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مدیریت سیستم زمان بندی اعزام اتوبوس‌ها به صورت دستی و دیدن اپراتور است، خاطرنشان کرد: در دنیا این شیوه منقضی شده و ما در صدد هستیم که در بحث نرم افزاری سامانه به روزرسانی شود.

شفیعی ادامه داد: کمبود تعداد ناوگان حاد نیست اماپایین بودن کیفیت خدمات به خاطر فرسودگی است که در بحث اورهال اتوبوسها به این خطوط نیز توجه می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17152
 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

google-site-verification=q_cu6BbJE6iM8wcnX2-fikQV20c7-RwePv3mDNnjrVw