• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

4

از ظرفیت‌های تولیدی خوزستان به بهترین شکل استفاده شود

  • کد خبر : 8758
  • 05 آبان 1400 - 15:14
از ظرفیت‌های تولیدی خوزستان به بهترین شکل استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: تلاش خواهیم کرد نقاط قوت واحدهای صنعتی در خوزستان را تقویت کنیم و ظرفیت تولید این واحدها را ارتقا دهیم تا زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در استان شویم. صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز در جمع […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: تلاش خواهیم کرد نقاط قوت واحدهای صنعتی در خوزستان را تقویت کنیم و ظرفیت تولید این واحدها را ارتقا دهیم تا زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در استان شویم.

صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ظرفیت‌های بزرگی در حوزه صنعتی در خوزستان وجود دارد و خوزستان استانی است که از نظر صنعت در سطح کشور، یک استان پیشرو است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در خوزستان شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعددی وجود دارد که ظرفیت‌های تولیدی بزرگی را برای خوزستان رقم زده‌اند و باید از این ظرفیت‌های تولیدی به بهترین شکل استفاده شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این ظرفیت‌های صنعتی در استان باعث ایجاد اشتغال و ارزش افزوده برای استان شده‌اند اما مشکلاتی دارند که باید برای حل این مشکلات تلاش کرد.

خلیلیان در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان، عنوان کرد: واحدهای تولیدی در استان باعث افزایش تولید ناخالص داخلی استان شده‌اند اما مشکلات آن‌ها باعث مسایلی می‌شود که می‌تواند به تولید این واحدهای صنعتی در استان لطمه وارد کند.

وی ادامه داد: بخشی از صنایع استان در تامین مواد اولیه از طریق بورس دچار مشکل هستند. همچنین برخی از صنایع مطالباتی از شرکت‌های بزرگ بالادستی از جمله صنعت نفت و فولاد و… دارند که باید نسبت به پرداخت این مطالبات اقدام شود.

استاندار خوزستان گفت: اگر مطالبات شرکت‌ها و صنایع تولیدی استان از سوی شرکت‌های بالادستی پرداخت شود، این شرکت‌ها می‌توانند با ظرفیت و سرعت بالاتری کار خود را ادامه دهند.

خلیلیان ادامه داد: برخی از واحدهای صنعتی در استان، مشکلات و مسایلی در زمینه بانک‌ها، مالیات و تامین اجتماعی دارند که بعضا باعث تعطیلی برخی از واحدها نیز شده است. در جلسات مجزا مسایل این واحدها پیگیری و حل و فصل خواهد شد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد نقاط قوت واحدهای صنعتی استان را تقویت کنیم و ظرفیت تولید این واحدها را در خوزستان ارتقا دهیم تا زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در استان شویم.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8758
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها