• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

5

استانداردهای زیست محیطی سختگیرانه‌تر شود تا شرکت‌ها رشد کنند

  • کد خبر : 8836
  • 05 آبان 1400 - 17:24
استانداردهای زیست محیطی سختگیرانه‌تر شود تا شرکت‌ها رشد کنند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با اشاره به چالش‌های زیست محیطی در کشور با بیان اینکه فناوری‌های آنها در کشور وجود دارد، گفت: حمایت سازمان محیط زیست، بازار بزرگی را برای شرکت‌های دانش بنیان این حوزه ایجاد خواهد کرد. به گزارش ایسنا، دکتر سورنا ستاری در حاشیه بازدید رییس […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با اشاره به چالش‌های زیست محیطی در کشور با بیان اینکه فناوری‌های آنها در کشور وجود دارد، گفت: حمایت سازمان محیط زیست، بازار بزرگی را برای شرکت‌های دانش بنیان این حوزه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سورنا ستاری در حاشیه بازدید رییس سازمان حفاظت محیط زیست از نمایشگاه دائمی ایران ساخت در حوزه محیط زیست در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی نسبت به حضور رییس این سازمان در نمایشگاه ایران ساخت، افزود: حضور دکتر سلاجقه در این نمایشگاه نمایانگر اهتمام سازمان حفاظت محیط زیست در توسعه فناوری‌های این حوزه است.

وی سازمان محیط زیست را یکی از نهادهایی دانست که می‌تواند بازارسازی خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه ایجاد کند و اظهار کرد: ما هر چقدر استانداردهای زیست محیطی را سختگیرانه‌تر اعمال کنیم، بازار بزرگی برای شرکت‌های فعال در این حوزه ایجاد خواهد شد.

ستاری با اشاره به فناوری‌های متنوع تولید شده در حوزه محیط زیست از سوی شرکت‌های دانش بنیان، خاطر نشان کرد: محیط زیست جزو حوزه‌هایی است که از فناوری‌های پهپاد و ماهواره برای فرایند پایش تا برقی سازی استفاده کرده و برای جلوگیری از ریزگرد فعالیت‌هایی را نیز اجرایی می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری آلودگی آب و هوا را از دیگر چالش‌های زیست محیطی دانست و گفت: در این زمینه‌ها انواع فناوری باید در شرکت‌های دانش بنیان تولید شوند و از سوی دیگر بسیاری از این فناوری‌ها نیازمند هستند تا سازمان محیط زیست از طریق قوانین بر آنها نظارت کند و پای آن بایستد.

وی این امر را موجب شکوفایی شرکت‌ها ذکر کرد و ادامه داد: از این طریق شرکت‌های فناور هم می‌توانند با ایجاد محیط زیست سالم‌تر، زندگی بهتری را برای مردم ایجاد کنند و همچنین بازار بزرگی برای آنها ایجاد خواهد شد.

رییس بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: من اعتقاد دارم محیط زیست تنها با پول دولت اصلاح نمی‌شود و در این مسیر نیاز داریم به استانداردسازی توجه شود و از سوی دیگر بازار مناسبی برای این شرکت‌ها ایجاد شود و محکم پای این فناوری‌ها بایستیم.

ستاری اضافه کرد: در غیر این صورت همانطور که مشاهده کردیم، خودروسازها و موتورسیکلیت سازها نمی‌توانند فناوری‌ها را اجرایی کنند، در حالی که این فناوری‌ها در داخل کشور وجود دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه به نظر من این امر ناشی از کم کاری طرف مقابل است، افزود: ما نیاز داریم استانداردهای محیط زیست را محکم بگیریم تا شرکت‌ها بتوانند رشد کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8836
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها