• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

اسماعیلی: مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اتاق فکر دولت است

  • کد خبر : 8273
  • 04 آبان 1400 - 17:27
اسماعیلی: مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اتاق فکر دولت است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد. به گزارش ایسنا،   غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان به عنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایسنا،   غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان به عنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: این مرکز به عنوان «اتاق فکر دولت» می‌تواند نیازها و رویکردهای دولت را تأمین کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به رویکرد آیت‌الله رئیسی مبنی بر استفاده از خرد جمعی و دیدگاه‌های نخبگان و صاحبنظران، گفت: استفاده از خرد جمعی و مشورت با اندیشمندان، علما و صاحبنظران جایگاه ویژه‌ای در رویکردهای رئیس جمهور و دولت دارد، لذا این مجموعه وظیفه سنگینی در ارتباط با همه نخبگان دارد.

 اسماعیلی افزود: در جهان کنونی نمی‌توان با فکر و اندیشه فردی و با شخص‌محوری امور کشور را اداره کرد و لازم است از اندیشه نخبگانی و مشورت با صاحبنظران حداکثر استفاده را به عمل آورد و در این راستا روحیه مشورت‌پذیری و دایره استفاده رئیس جمهور از نظرات نخبگان بیش از دیگران است.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8273
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها