• امروز : یکشنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 7 June - 2026

اخبار ویژه

سد تنگ‌سرخ شیراز هیچ‌گونه مجوز محیط زیستی دریافت نکرده است/ حرکت به سمت پایش الکترونیکی مناطق حفاظت‌شده افزایش مبلغ کالابرگ در چه صورتی خطر ندارد؟ انگلیس ۱ – نیوزیلند ۰/ رقیب ایران با حداقل گل به انگلیس باخت رئیس قوه قضاییه ارتحال آیت‌الله‌ فیاض را تسلیت گفت بررسی حقوقی اسناد رسمی و عادی و تبیین آثار قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول/ تفکیک میان اسناد رسمی و عادی و درک صحیح از آثار حقوقی هر یک، نقش بنیادینی در پیشگیری از اختلافات دارد پاسخ عارف به شبهات درباره تشکیل ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی «تبعات حقوقی بیمه نکردن کارگران چیست؟؛ بررسی الزامات قانونی کارفرمایان» اقدامات مثبت شرکت عمران در توسعه و بهسازی زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش پسر ترامپ به جنگ با ایران فرستاده می شود؟ دم خروس بیرون زد/ آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد پیام اقدامات قاطع ایران در هرمز فلاکت جنگی! قلعه‌نویی و تیم ملی در شوک!/ ۴ مهره کلیدی جام جهانی را از دست دادند؟ با میلیاردری آشنا شوید که امپراتوری‌اش را با شرط‌بندی روی کسب‌وکارهای خسته‌کننده ساخت دستور مهم پزشکیان برای حفظ ثبات بازار و جلوگیری از التهاب قیمتی

22

افزایش شهرهای قرمز همزمان با هشدار خیز ششم کرونا

  • کد خبر : 7251
  • 01 آبان 1400 - 11:12
افزایش شهرهای قرمز همزمان با هشدار خیز ششم کرونا

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه از وضعیت ناپایدار و افزایش شهرهای قرمز کرونایی خبر داد و تاکید کرد:‌ هرگونه عادی‌انگاری و کاهش مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به افزایش آمار مبتلایان و قرمزشدن مجدد شهرها بیانجامد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه از وضعیت ناپایدار و افزایش شهرهای قرمز کرونایی خبر داد و تاکید کرد:‌ هرگونه عادی‌انگاری و کاهش مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به افزایش آمار مبتلایان و قرمزشدن مجدد شهرها بیانجامد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، بوکان، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، استهبان در امستان فارس، بانه، سقز در استان کردستان، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب  در استان کرمانشاه، چرام، کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، طبق آخرین آمار رنگ‌بندی کشور، اکنون ۱۶ شهرستان قرمز، ۱۱۹ شهرستان نارنجی، ۲۲۷ شهرستان زرد و  ۸۶ شهرستان آبی است.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته ۲۴ مهر ماه شهرستان‌های اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت در استان آذربایجان غربی، استهبان در استان فارس، سنندج در استان کردستان و پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه در وضعیت قرمز بودند و  ۹ شهرستان قرمز، ۱۰۶ شهرستان نارنجی، ۲۲۸ شهرستان زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار داشتند.

با این وصف در طول یک هفته، هفت شهر به شهرهای قرمز کرونایی افزوده شده است.

افزایش شهرهای قزمز در حالیست که مسولان وزارت بهداشت همواره نسبت به آغاز خبز ششم کرونا از آبان ماه هشدار داده اند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه گفت:‌ هنوز بابت کرونا و پیک ششم آسوده خاطر نیستیم و باید درحالت آماده‌باش بمانیم و امیدوارم با انجام واکسیناسیون سراسری در ماه‌های آینده، در وضعیت بهتری قرار بگیریم. 

۳۲۲۹

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7251
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها