• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024

اخبار ویژه

استاندار فارس: فناوری‌های نوین و قضات به روز لازمه توسعه عدالت در عصر کنونی است مکاتبه سازمان محیط زیست با وزارت راه و شهرسازی برای کاهش تلفات جاده‌ای حیات وحش نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان ظریف: «وفاق و همدلی» راهکار اصلی حل مشکلات کشور/ اصلاح‌طلب و اصولگرا خادم مردم هستند  ظریف: باید مردم را به کنشگری برگردانیم/ گفت‌وگو مبنای وفاق رئیس‌جمهور سه‌شنبه به روسیه می‌رود امیدواریم قوه قضاییه در مورد روزنامه هم‌میهن با سعه صدر برخورد کند استاندار فارس: وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌هاست ظریف: شهادت قهرمانانه سنوار، خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی صهیونیست‌ها است وزیر کشور: هیچ طرح شهری نباید بلاتکلیف بماند احتمال تجدیدنظر ایران در سیاست‌های مهاجرتی و میزبانی از اتباع ظریف: نقطه اتکای ما بعد از خدا، مردم هستند حاجی میرزایی: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان قوی‌تر می شود فلسطین موضوع اول تمام جهان است

10
گفتگوی طلوع سیاست با داود فرید فر، مسئول ستاد ملی ایران ما  آقای دکتر محمدباقر قالیباف

انتخاب دکتر قالیباف به‌عنوان رئیس‌جمهور به تحقق آرمان‌های ایران عزیز و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد

  • کد خبر : 33170
  • 27 خرداد 1403 - 21:12
انتخاب دکتر قالیباف به‌عنوان رئیس‌جمهور به تحقق آرمان‌های ایران عزیز و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد
دکتر داود فرید فر، مسئول ستاد ملی ایران ما  آقای دکتر محمدباقر قالیباف گفت: انتخاب دکتر قالیباف به‌عنوان رئیس‌جمهور، نه تنها تضمین‌کننده آینده‌ای روشن‌تر برای کشور است، بلکه به تحقق اهداف و آرمان‌های ایران عزیز و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

پایگاه خبری طلوع سیاست با  دکتر داود فرید فر، مسئول ستاد ملی ایران ما  آقای دکتر محمدباقر قالیباف به مصاحبه نشسته است که در ادامه می خوانید:

جناب آقای دکتر داود فریدفر، شما به عنوان مسئول ستاد ملی( ایران ما) آقای دکتر محمدباقر قالیباف،  برای مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیاست  در خصوص وضعیت کنونی  انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم و نیز در خصوص کاندیدا مورد حمایت شما آقای  دکتر قالیباف در این دوره را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ابتدا از عوامل مدیریتی  شما برای این فرصتی که به مصاحبه با بنده اختصاص دادید کمال تشکر را دارم.

آنچه کاملا مشخص است، وضعیت انتخابات این دوره برای ایران عزیز ما بسیار حساس است و ما باید این حساسیت را برای مردم عزیزمان تبیین کنیم. انتخاباتی که به دلیل شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، یک سال زودتر از موعد مقرر انجام می‌شود و آحاد ملت نیزاکنون در حال ارزیابی رزومه های اجرایی کاندیداها و برنامه ها و تفکراتشان از طریق رسانه های جمعی هستند.

همانطور که می دانید دکتر قالیباف یک چهره ملی شناخته‌شده برای ملت  ایران عزیز است و  حمایت ۳۵۰ نماینده ادوار مجلس و جبهه ها و گروه های مختلف از ایشان موید این موضوع است. کارنامهٔ عملکرد دکتر قالیباف پس از انقلاب  به ما می گوید  که ایشان یک  مدی جهادی هستند و از جمله  ویژگی های مدیریتی ایشان می تواند به خستگی‌ناپذیر بودن، حضور  میدانی در  مشکلات و  درک درست از مسائل و استعدادهای کشور و اولویت‌های آن را بیان نمود. ایشان در کارنامه مدیریتی با استفاده از عقل جمعی و تخصصی در امور، دوراندیشی، سعه صدر، بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های جدید در پیشرفت کشور و توجه به فرهنگ و آموزش توانسته است در همه عرصه های مدیریتی درخشان عمل کند و موفقیت کشور عزیزمان ایران را بیش از پیش فراهم کند .

حسب شناخت کافی و توجه به ویژگی‌ها موجب شده است  که ما اکنون در کنار آقای دکتر قالیباف هستیم. مجموعه جوانان انقلابی ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در ایران ما معتقد هستند که ایشان است که به‌خوبی می‌تواند کشور و ملت را در مسیر پیشرفت و توسعه و تعالی قرار دهد و مشکلات موجود را با تجربه و اتکای به تخصص و تعهد حل نمایند.

آقای فرید فر موضوع دیگر که این روزها در جامعه از آن صحبت می شود، درباره ضرورت ائتلاف و کناره‌گیری اصولگرایان به نفع دکتر قالیباف می باشد، به نظر شما چرا این ائتلاف، به نفع آقای قالیباف باید صورت بگیرد؟

سوال مهمی پرسیدید که پاسخ به آن بسیار لازم است، همانگونه که همگان میدانیم ،ایران ما در حال حاضر با چالش‌های زیادی در حوزه های مختلف مواجه است واین واقعیتی غیر قابل انکار است ،ایران ما در حال حاضر شرایط حساسی دارد و باچالشها و پیچ های تاریخی مواجه است .در این شرایط حساس، ایران ما به یک مدیر اجرایی متخصص و متعهد، قوی و با تجربه نیاز دارد که بتواند چالش‌های فعلی و پیش روی را با تکیه بر عقل جمعی و خرد تخصصی ، به درستی و سلامت مدیریت کند و وضعیت را بهبود ببخشد. در این میان دکتر قالیباف با سابقه‌ای طولانی و درخشان در حوزه‌های مختلف اجرایی، بهترین گزینه برای انجام این مسئولیت مهم است. لذا ضمن احترام به سایر کاندیداها، معتقد هستیم که  ائتلاف به نفع آقای قالیباف، ضمن اینکه می‌تواند کمک کند تا از پراکندگی آرا جلوگیری شود، در نهایت به نفع کشور و تمامی آحاد و اقشار ایران عزیز کمک خواهد کرد.

موضوع دیگر که می تواند برای مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیاست جذاب باشد به توانمندی‌های اجرایی دکتر قالیباف است که شما هم به آن اشاره کردید. لطفا برای آشنایی  بیشتر مخاطبین در این باره توضیح دهید؟

دکتر قالیباف دارای ویژگی‌هایی است که او را به گزینه‌ای مناسب و متمایز تبدیل کرده است. اول از همه، تجربه‌ طولانی و موفقیت‌های عملی او در حوزه‌های مختلف اجرایی است.

کارنامه دکتر قالیباف نشان از سوابق اجرایی برجسته‌ای است که او را از سایر کاندیداها متمایز می‌کند.ایشان در کارنامه اجرایی خودت  فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران  و  شهردار تهران را دارد و ایشان در زمان تصدی پست  شهرداری تهران  پروژه‌های عظیم عمرانی و خدماتی را با موفقیت به انجام رسانده‌اندکه سالها مردم از ایشان یاد می کنند.

دکتر قالیباف در دوران شهرداری توانست با مدیریت کارآمد خود، زیرساخت‌های شهری را بهبود بخشد و پروژه‌های بزرگی مانند خطوط مترو، بزرگراه‌ها و پارک‌ها را اجرایی کند.

این اقدامات همگی نشان‌دهنده توانمندی و تخصص ایشان در مدیریت و اجرای پروژه‌های بزرگ است که برای اداره کشور نیز ضروری است.همچنین سوابق ایشان در ریاست مجلس شورای اسلامی به مدت چندین سال نیز، یکی دیگر از نقاط قوت و توانمندی های ایشان محسوب مشود.

دکتر قالیباف در این مدت با قوانین و برنامه‌های توسعه‌ای کشور به خوبی آشنا شده و توانسته است نقش مهمی در تصویب و نظارت بر اجرای این قوانین ایفا کند؛ آشنایی او با فرآیندهای قانون گذاری و توانایی مدیریت جلسات مجلس از جمله نقاط قوت وی محسوب می‌شود. ایشان در دوره ریاست مجلس شورای اسلامی نشان داده است که می‌تواند به خوبی با سایر قوا تعامل کند؛ این مهارت می‌تواند در پیشبرد سیاست‌های دولت و تعامل با مجلس و قوه قضاییه مفید باشد.

پس شما حسب توضیحات فوق الذکر آقای قالیباف را  گزینه اصلح‌ می‌دانید؟

بی شک ایشان با داشتن کارنامه اجرایی  قوی و ویژگی های مدیریتی برجسته بهترین گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری ایران اسلامی  است و دیگر علل انتخاب ایشان می توانیم به  برنامه‌های جامع و عملیاتی برای حل مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف ایشان اشاره کرد. دکتر قالیباف  با داشتن روحیه جهادی خود ،تیمی از متخصصان را  سال های سال در اختیار داشته و به تمامی جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور پرداخته است؛ او توانسته است با کمک تیمی از کارشناسان متخصص خود، برنامه‌هایی دقیق و کاربردی برای حل مشکلات کشور تدوین کنند.

برنامه‌های ایشان ایجاد اشتغال، کنترل تورم، حل آسیب‌های اجتماعی، مقابله با تحریم‌ها، حمایت از تولید داخلی، تسهیل ازدواج جوانان و حل مسائل زیست‌محیطی را در برمی گیرد. لذا حسب داشتن  برنامه مدون و سابقه درخشان در حیطه اجرایی در مقایسه با سایر رقبا ایشان فردی اصلح  هستند و با داشتن  کارنامه اجرایی و تیمی از کارشناسان متخصص و برنامه‌ای دقیق و عملیاتی، گزینه اصلح برای اداره کشور و حل مشکلات مردم است.

پیام شما به عنوان رئیس ستاد ملی ایران ما دکتر قالیباف در کشور به مردم ایران چیست ؟

پیام من به مردم عزیز ایران این است که در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز حتما به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب( معظم له) در خصوص گوش فرا دهند و حتما در زمان انتخاب فردی اصلح را انتخاب کنند. همچنین  به مردم عزیزم در سراسر نقاط ایران می گوییم که حضور پرشور و انتخاب آگاهانه شما می‌تواند مسیر پیشرفت و تعالی کشور را هموار کند.

در آخر باز هم از شما مردم عزیز ایران درخواست می‌کنم که با حمایت از دکتر قالیباف، بستر مناسبی برای جریان‌سازی جهاد علمی و تخصصی در کشور، پیاده‌سازی سیاست‌های عزت‌آفرین و تقویت اصول عزت، حکمت و مصلحت در روابط بین‌المللی فراهم کنید.

انتخاب دکتر قالیباف به‌عنوان رئیس‌جمهور، نه تنها تضمین‌کننده آینده‌ای روشن‌تر برای کشور است، بلکه به تحقق اهداف و آرمان‌های ایران عزیز و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=33170
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها