• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

انتصاب‌های غیرورزشی در زیر مجموعه‌ وزارت ورزش/ آزادی با مدیر ناکام استقلال تجهیز شد!

  • کد خبر : 5636
  • 07 مهر 1400 - 0:42
انتصاب‌های غیرورزشی در زیر مجموعه‌ وزارت ورزش/ آزادی با مدیر ناکام استقلال تجهیز شد!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ هفته گذشته بود که علیرضا عاصم یوسفی کارگردان و تهیه کننده سینما در انتصابی عجیب توسط سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد؛ انتصابی که انتقادهای زیادی را در پی داشت. منتقدین اعتقاد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ هفته گذشته بود که علیرضا عاصم یوسفی کارگردان و تهیه کننده سینما در انتصابی عجیب توسط سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد؛ انتصابی که انتقادهای زیادی را در پی داشت. منتقدین اعتقاد داشتند چطور یک تهیه کننده سینما و تلویزیون بدون تخصص در صدر مهمترین و بزرگترین شرکت ورزشی کشور قرار گرفته و جرا سجادی بایستی تن به چنین اتفاقی دهد.

عاصم یوسفی در حالی که هنوز مهر حکمش خودش خشک نشده، انتصابی را انجام داد که تعجب بیشتر اهالی ورزش را در پی داشت و نشان داد که حواشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از گذشته هم بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه در این انتصاب احمد مددی، مدیرعامل سابق و پرحاشیه استقلال را به عنوان مدیر ورزشگاه آزادی برگزید. مددی در حالی به این سمت منصوب شده که او در مدیریت این باشگاه ناکارآمد،‌ ضعیف و پر حاشیه بود. البته، ناتوانی و ضعف مدیریتی او هنوز در این باشگاه پرهوادار ادامه دارد و صدای مسئولان ورزش و هواداران را در آورده است.

فردی که عامل بحران و ناکامی یکی از پر هوادارترین تیم‌های فوتبال کشور بود، براساس چه ساز و کار و استدلالی مدیر بزرگترین مجموعه ورزشی کشور می‌شود؟ آیا نباید شایسته سالاری در نظر گرفته شود؟ چه دست‌هایی پشت پرده است که چنین مدیران ضعیفی دوباره به کار گمارده می‌شوند؟ آیا این انتخاب‌ها و انتصاب‌ها به زعم مدیران وزارت ورزش، پاداش خوش خدمتی و موفق بودن آنها محسوب می‌شود یا مسائل دیگری در میان است که همه را نگران کرده؟

نکته اینجاست، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که خودش فردی ورزشی بوده و آشنا به مسائل است، انتصاب‌هایش در این مدت گذشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نوعی نا امیدی را در دل آنها ایجاد کرده است. آیا می توان انتظار داشت که این بخش ورزش کشور توسط افراد بی ربط و کارنابلد، به سرانجام برسد و وضعیت گذشته تکرار نشود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت جدید طبق برنامه‌هایی که اعلام کرده، استفاده از افراد کارآمد و شایسته را در دستور کار خود قرار دارد، اما این انتصاب‌ها در وزارت ورزش با اصل چیزی که عنوان شده، فرسنگ‌ها فاصله دارد. ضروری است که سجادی در این انتصاب ها و روندها ورود کند و مانع از تداوم این وضعیت نگران کننده باشد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5636
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.