• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام پایتخت

  • کد خبر : 7810
  • 03 آبان 1400 - 11:03
اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام پایتخت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی اتمام تجهیز خط ۶ و ۷ متروی تهران خبر داد. ناصر امانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت گفت: متأسفانه تعداد پروژه‌های نیمه تمام فرامنطقه‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی اتمام تجهیز خط ۶ و ۷ متروی تهران خبر داد.

ناصر امانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت گفت: متأسفانه تعداد پروژه‌های نیمه تمام فرامنطقه‌ای و محلی در سطح شهر تهران بسیار است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت‌ها، هرماه هزینه تمام شدن این پروژه‌ها افزایش می یابد، ادامه داد: در دوره قبل شورای شهر اعلام شد که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است اما حالا با افزایش چند برابری قیمت ها، به نظر می رسد به اعتبار بسیار زیادی احنیاج داریم تا این پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

امانی افزود: هنوز پروژه‌های بزرگ شهر تهران همچون تکمیل بزرگراه بروجردی، ساخت بزرگراه شهید شوشتری، تکمیل خط ۶ و ۷ مترو، تکمیل پایانه شرق و… باقی مانده است و این در حالی است که در هر منطقه نیز پروژه‌های محلی تعریف شده که برای اتمام آنها نیز نیازمند اعتبارات بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه باید مطالعاتی از سوی شهرداری تهران انجام شود تا مشخص شود دقیقا برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام به چه مقدار اعتبار نیاز داریم، اظهار کرد: با افزایش فزاینده قیمت‌ها، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد؛ چرا که به عنوان مثال در منطقه هفت، یک مجموعه ورزشی با اعتبار ۵ میلیارد تومان ساخته شد اما حالا برای تجهیز همان ورزشگاه به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قطعا اتمام پروژه‌های تهران نیز به اعتبار زیادی احتیاج دارد.

امانی با تاکید بر اینکه با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی باید تکمیل پروژه‌ها اولویت بندی شود، ادامه داد: در حال حاضر در شورای شهر بر تکمیل خطوط ۶ و ۷ اتفاق نظر وجود دارد و در نظر داریم سال به سال تکمیل پروژه‌ها را اولویت بندی کنیم تا این پروژه‌ها در یک فضای منطقی تکمیل شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7810
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها