• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

ایجاد صندوق حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه

  • کد خبر : 8084
  • 03 آبان 1400 - 16:56
ایجاد صندوق حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد. به گزارش ایسنا، در جلسه کارگروه استانی اموربانوان، زهرا پناهی روا با اشاره به جامعه ۵۰۰ هزار نفری زنان فرهنگی و ۷ میلیونی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد.

به گزارش ایسنا، در جلسه کارگروه استانی اموربانوان، زهرا پناهی روا با اشاره به جامعه ۵۰۰ هزار نفری زنان فرهنگی و ۷ میلیونی دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، عنوان کرد: انتظار ما از حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم؛ بالا بردن، هدفمند کردن و قانون مند کردن جایگاه مشاوران امور زنان در نهادهای مختلف به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است به لحاظ انتظاری که زنان فرهنگی و دختران دانش آموز از ما دارند.

وی تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت های آن، برنامه های خوبی در حوزه امور بانوان اتفاق افتاد و در حوزه دختران و زنان آموزش ها را کنسل نکردیم و با برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآوردیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، پناهی روا از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه امور بانوان طراحی یک چهارچوب سیاستگذاری و تدوین یک برنامه عملیاتی و اجرایی دقیق مرتبط با حوزه آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8084
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها