• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

ایران و پاکستان همکاری های نظامی خود را ارتقاء می دهند

  • کد خبر : 8678
  • 05 آبان 1400 - 11:55
ایران و پاکستان همکاری های نظامی خود را ارتقاء می دهند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست در دیدار هیات نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه برارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه ی آموزش های نظامی تاکید شد. به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ هیات نظامی کشور  پاکستان به سرپرستی دریابان عبدالباسط بات مدیر کل آموزش ارتش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

در دیدار هیات نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه برارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه ی آموزش های نظامی تاکید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ هیات نظامی کشور  پاکستان به سرپرستی دریابان عبدالباسط بات مدیر کل آموزش ارتش پاکستان  با سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی معاون تربیت و آموزش سپاه دیدار کرد.

هیات پاکستانی در ابتدای این برنامه از نمایشگاه ملی دستاورد ها و توانمندی های تجهیزاتی نیروی هوا فضا ی سپاه بازدید کردند .

 معاون تربیت و آموزش سپاه  در این نشست مشترک که مسئولین تربیت و آموزش سپاه و نیرو های زمینی ،هوافضا و دریایی سپاه نیز حضور داشتند ؛ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به هیات پاکستانی، با تاکید بر اشتراکات مهم دینی ،فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه و همه جانبه استکبار جهانی پرداخت.

سردار نوشادی همچنین در این دیدار با تاکید بر نقش و تاثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشور ها ،آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور را اعلام کرد.

در ادامه این نشست دریابان عبدالباسط بات  با اظهار خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تشکر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحسین توانمندی ها و پیشرفت های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوا فضا، از سطح بالای پیشرفت ها و آمادگی عملیاتی سپاه علیرغم تحریم های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

 مدیر کل آموزش ارتش پاکستان در این نشست بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش های نظامی ۲ کشور تاکید و اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8678
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها