• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

بازدید رئیس‌جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی

  • کد خبر : 4308
  • 17 مهر 1400 - 1:47
بازدید رئیس‌جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی

رئیس‌جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه صنعتی – دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی دیدن کرد. به گزارش ایسنا، در بازدید سید ابراهیم رئیسی، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مسئولین مجتمع شهید محلاتی از مراحل مختلف طراحی، ساخت و تعمیر […]



رئیس‌جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه صنعتی – دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی دیدن کرد.

به گزارش ایسنا، در بازدید سید ابراهیم رئیسی، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مسئولین مجتمع شهید محلاتی از مراحل مختلف طراحی، ساخت و تعمیر شناورهای دریایی گزارش دادند. در این مجتمع ضمن ساخت و تعمیر انواع شناور، امکان حضور لنج ها و شناورهای بخش خصوصی نیز جهت تعمیر و به روز رسانی آن وجود دارد.

رئیسی در این بازدید که با سالروز حماسه دریادلان نیروی دریایی سپاه در مقابله با متجاوزان آمریکایی همزمان شده است، یاد شهیدان به‌ویژه شهید نادر مهدوی که دلاورانه در مقابل تجاوز بیگانگان ایستادگی کرد را گرامی داشت.

رئیس جمهور اقداماتی که در این مجموعه صنعتی انجام می شود را ارزشمند و بسیار مهم خواند و گفت: فعالیت‌هایی که در راستای طراحی و ساخت شناورها در کلاس‎های مختلف انجام می‌شود، جلوه‌ای از خودکفایی بوده و در فعال کردن اقتصاد دریا و جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می‌کند.

 رئیسی بر لزوم تلاش برای بومی کردن فناوری صنعت کشتی‌سازی تاکید کرد و گفت: دولت به طور کامل از فعالیت‌های انجام شده در این عرصه حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رئیس جمهور در این بازدید همچنین با حضور در جمع کارگران شاغل در این مجموعه با آنان دیدار و بر استفاده از نیروهای بومی در مراکز صنعتی و کشتی‌سازی استان تاکید کرد.

انتهای پیام

, بازدید رئیس‌جمهور از مراحل ساخت و تکمیل شناور شهید سلیمانی , خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency , 2021-10-08 10:40:05 , خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – سیاسی > دولت , https://cdn.isna.ir/d/2021/10/08/4/62051489.jpg , https://cdn.isna.ir/d/2021/10/08/4/62051489.jpg , ,



Source link

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4308
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها