• امروز : پنج شنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 18 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

20

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو از روند تولید آب در بندرعباس

  • کد خبر : 17317
  • 24 آبان 1400 - 13:57
بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو از روند تولید آب در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و علیرضا محرابیان وزیر نیرو امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) ضمن حضور در مناطق زلزله زده استان هرمزگان از روند تولید آب در بندرعباس بازدید کرد.  وزیر نیرو در این بازدید گفت: تمامی امکانات برای تامین آب […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و علیرضا محرابیان وزیر نیرو امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) ضمن حضور در مناطق زلزله زده استان هرمزگان از روند تولید آب در بندرعباس بازدید کرد. 

وزیر نیرو در این بازدید گفت: تمامی امکانات برای تامین آب مناطق زلزله‌زده بسیج شده و مشکلی از نظر تامین آب به‌ویژه مرکز استان هرمزگان وجود ندارد.

آب‌شیرین‌کن ۱۰۰ هزار متر مکعبی بندرعباس اصلی‌ترین تامین کننده آب این شهر است، خوشبختانه زلزله ۶.۴ دهم ریشتری آسیبی به تاسیسات آب‌شیرین‌کن بندرعباس وارد نکرده و تامین آب بدون وقفه در جریان است.

انتهای پیام/ 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17317
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.