• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

بازگشایی مرز ایران و ترکمنستان و برقراری روابط تجاری

  • کد خبر : 7155
  • 01 آبان 1400 - 10:22
بازگشایی مرز ایران و ترکمنستان و برقراری روابط تجاری

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه(ع) ناجا افزود: امروز با تمام تهدیدات پیرامونی کشور، امنیت مطلوبی در مرزهای کشور با حضور مرزبانان نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح وجود دارد که این […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه(ع) ناجا افزود: امروز با تمام تهدیدات پیرامونی کشور، امنیت مطلوبی در مرزهای کشور با حضور مرزبانان نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح وجود دارد که این امنیت را مرهون رشادت مرزبانان و خانواده صبور آنها هستیم.

وی اضافه کرد:  ایران با ١۵ کشور همسایه و هم مرز است و امنیت پایدار و مطلوبی در مرزهای کشور بخصوص در مرزهای جنوب شرقی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه حضور معاندان و بیگانگان در مرزهای کشور، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در صورت تحرک گروهک های معاند و بیگانگان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اقتدار از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری خواهند کرد.

گودرزی گفت: تعامل و ارتباط دیپلماسی با کشورهای همسایه بخوبی برقرار است و هیچ‌ یک ازگذرهای مرزی و پایانه ها بسته نیست و تبادل تجاری و اقتصادی در مرزها بخوبی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مرزبانان با اقتداردر سراسر مرزهای ایران اسلامی هوشیار بوده و در مرزهای کشور امنیت برقرار است، افزود: مقام معظم رهبری، ناجا را از ستون های استوار امنیت در کشور دانسته اند که این افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

سردار گودرزی بیان داشت: اقتدار توام با مهربانی در نیروهای انتظامی به عنوان مظهر اقتدار ملی وجود دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: غیورمردان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با ۴۴ کشور استکباری جهان جنگیدند و با سربند “یازهرا(س) ” به دل دشمن می زدند و امروز مرزبانان  ادامه دهنده راه این غیورمردان در مرزهای شرف و عزت ایران اسلامی است.

از اسفند سال ۹۸ با شروع همه گیری بیماری کرونا، مرز زمینی ترکمنستان با ایران در اینچه برون استان گلستان بسته شد و بعد از ۲۰ ماه از ۲۲ مهر ماه با پذیرش کامیون های ایرانی فعالیت خود را  از سر گرفت.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7155
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها