• امروز : پنج شنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 18 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

22
رئیس کل دادگستری استان گلستان

بازگشت بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی گلستان به منابع طبیعی

  • کد خبر : 6551
  • 27 مهر 1400 - 8:00
بازگشت بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی گلستان به منابع طبیعی
حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت ۶۶۳ هکتار از اراضی ملی به منابع طبیعی با رای دادگاه‌های استان گلستان در سال جاری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت ۶۶۳ هکتار از اراضی ملی به منابع طبیعی با رای دادگاه‌های استان گلستان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال ۹۵ پرونده با موضوع تجاوز به اراضی جنگلی در دادگاه‌های استان گلستان رسیدگی و رای خلع ید صادر شد که در نتیجه اجرای این آراء، ۱۶۶ هکتار جنگل از ید متجاوزان خارج و به منابع طبیعی بازگشت.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در همین مدت، ۷۶ پرونده نیز با موضوع دست‌اندازی به مراتع استان گلستان رسیدگی شد که نتیجه آن خلع ید ۴۹۴ هکتار مرتع و بازگشت آن به انفال بود.

وی تصریح کرد: امسال همچنین سه هکتار از سواحل که به‌صورت غیرقانونی تصرف شده بود، از دست متجاوزان آزاد شد.

آسیابی در ادامه گفت: شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اراضی ملی در همه حوزه‌های قضایی استان گلستان اختصاص داده شده که نتیجه آن رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر به پرونده‌های این حوزه و افزایش آراء خلع ید از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان گلستان است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بار دیگر تاکید کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در برخورد با زمین‌خواری منتظر تغییر کاربری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز و شکایت دستگاه‌های متولی نمی‌مانیم و با دریافت گزارش‌های مردمی برای متخلفان، پرونده تشکیل می‌دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6551
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها