• امروز : پنج شنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 18 June - 2026

اخبار ویژه

انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست پاکبانان از ارکان مهم حفظ سلامت، امنیت و آرامش شهروندان در شیراز به شمار می‌روند قرعه کشی و تخصیص زمین به ۳۶۶ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر صدرا / عدالت در تخصیص با اولویت دهک های پایین سازمان پزشکی قانونی: بیشترین درگذشتگان تصادفات ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند شهرداری شیراز برای دهه دوم و سوم محرم سوگواره های آیینی تدارک دیده است اجرای پویش مردمی و فرهنگی نذر خون هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برای پنجمین سال متوالی نگاهداری: به نقش‌آفرینی «فدائیان آبرو» نیاز داریم/ سیاسی‌کردن امور ملی، خیانت است نامه جمعی از نمایندگان به قالیباف و ذوالقدر درباره مذاکرات فراخوان پویش‌های «اگر کودک بودم…» و «صدای میدان» ویژه روز جهانی «مبارزه با کار کودک» پرداخت ۸۰درصدی زکات دام توسط عشایر فارس/ رشد چشمگیر مشارکت در سرچهان تولید مجموعه داستانک‌های ورزش همگانی برای نخستین بار در کشور/ گامی نوآورانه در مسیر ارتقای فرهنگ سلامت جامعه موفقیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در آموزش های صنفی/لزوم کیفی سازی آموزش های صنفی به ویژه در خصوص فقه بازار نصب ۳۱۱ کنتور جدید برای مشترکین برق در نوبت آذربایجان غربی

28

بازگشت ۸۰ جایگاه سوخت خوزستان به مدار فعالیت

  • کد خبر : 9700
  • 08 آبان 1400 - 12:33
بازگشت ۸۰ جایگاه سوخت خوزستان به مدار فعالیت

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت خوزستان را تشریح کرد. نعمت‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد از جایگاه‌های سوخت خوزستان به سامانه متصل شده‌اند و در تلاش هستیم […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت خوزستان را تشریح کرد.

نعمت‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد از جایگاه‌های سوخت خوزستان به سامانه متصل شده‌اند و در تلاش هستیم تا سایر جایگاه‌های سوخت را به سامانه متصل کنیم.

وی افزود: ۸۰ جایگاه سوخت در حال حاضر در سراسر خوزستان فعال است و مردم می‌توانند به وسیله کارت سوخت و یا آزاد در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان گفت: در اهواز حدود ۳۰ جایگاه سوخت فعال و وارد مدار شده‌اند و مردم می‌توانند در این جایگاه‌ها به وسیله کارت سوخت، بنزین ۱۵۰۰ تومانی استفاده کنند.

نجفی ادامه داد: حدود ۱۰ درصد از جایگاه‌های سوخت در خوزستان هنوز فعال نشده‌اند و امکان سوخت‌گیری در این جایگاه‌ها وجود ندارد اما در تلاش هستیم آن‌ها را وارد مدار کنیم.

وی افزود: اینکه تا چه زمانی می‌توان همه جایگاه‌های سوخت خوزستان را وارد مدار کرد تا مردم بتوانند به راحتی بنزین ۱۵۰۰ تومانی استفاده کنند، مشخص نیست زیرا این مساله باید توسط مرکز انجام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9700
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها