• امروز : پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست

28

باید مراجعه حضوری مردم به واحدهای ثبتی را به حداقل برسانیم

  • کد خبر : 18448
  • 26 آبان 1400 - 15:16
باید مراجعه حضوری مردم به واحدهای ثبتی را به حداقل برسانیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع راه اندازی سیستم نوبت دهی درسازمان و تمام واحدهای ثبتی واجرا را امری مهم دانسته و تصریح کرد: باید حتی لاامکان مراجعه حضوری مردم به واحدها را به حداقل برسانیم که این امر با ارایه خدمات غیر حضوری در سامانه ثبت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع راه اندازی سیستم نوبت دهی درسازمان و تمام واحدهای ثبتی واجرا را امری مهم دانسته و تصریح کرد: باید حتی لاامکان مراجعه حضوری مردم به واحدها را به حداقل برسانیم که این امر با ارایه خدمات غیر حضوری در سامانه ثبت من محقق میگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابائی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به تعامل بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضائیه در حوزه فناوری، بر ارائه تمام خدمات ثبتی از جمله ثبت شرکت‌ها و مالکیت معنوی در آینده بر پایه داشتن ثنا تاکید کرد.

وی با اشاره به امنیت سامانه‌ها، بر فراهم‌سازی امکان ایجاد دسترسی به قوه برای شناسائی اموال محکوم علیهم در سامانه تشخیص اموال محکومین تاکید کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع راه‌اندازی سیستم نوبت دهی درسازمان و تمام واحدهای ثبتی واجرا را امری مهم دانست و تصریح کرد: باید حتی لاامکان مراجعه حضوری مردم به واحدها را به حداقل برسانیم که این امر با ارایه خدمات غیر حضوری در سامانه ثبت من محقق میگردد.

در ادامه، معاون فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دستاوردهای ایجاد شده در طی چند سال اخیر در بخش فناوری اطلاعات اشاره و گفت: از سال ۹۰ با تخصیص اعتبار لازم، اتاق سرورهای استاندارد و کاملا مجهز در تمامی استان‌ها راه اندازی و از نیروهای متخصص استفاده شد.

وی همچنین به سیستم یکپارچه‌سازی در حوزه اداری و مالی اشاره کرد که در سال جاری احکام به صورت یکپارچه در این سیستم تعریف و در چند استان به صورت پایلوت در حال اجرا می‌باشد.

کارگر به سند تحول قضائی اشاره و گفت: در بحث فناوری هم سعی بر هوشمندسازی و هوش مصنوعی در راستای ایجاد سند تحول دیجیتال بوده که می‌توان در بحث مالکیت معنوی و ثبت شرکت‌ها علاوه برتسریع درکار از خطای نیروی انسانی جلوگیری گردد.

در این نشست چند ساعته جهت رشد و پیشرفت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه فناوری بحث و تبادل نظر شد و رویکردهای آتی و برنامه‌های پیش رو به منظور دستیابی به این مهم ارزش گذاری گردید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=18448
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها